Produse terminate, 34


Nu-mi vine sa cred ca a trecut si jumatatea lunii August. Peste 2-3 saptamani e oficial toamna, dar sper sa tina vremea buna mai mult cu noi. Nu sunt pregatita moral pentru ploi si vant. Cam asa se prezinta colecta mea de produse consumate in Iulie:
1. Crema Sebium Pore Refiner
2. Gel de curatare Sebium Global
3. Crema Sebium Mat
4. Gel de gomaj Sebium 
Despre aceste 4 produse de la Bioderma am scris mai pe larg aici.  
5. CC Cream Osiris Avise: nu mi-a placut textura acestui produs, prea lichida si nici nuanta nu mi sa potrivit, este mult prea inchisa pentru mine. L-am aruncat intr-un sertar, nu stiu ce aveam de gand sa fac cu el, iar acum am observat ca a expirat. 
6. Pensula pentru blush din gama Eco Tools: a inceput dintr-o data sa se dezintegreze: pica smocuri, smocuri din peri. Imi pare rau de ea, mi-a placut sa o folosesc, imi place cum arata si nu inteleg de ce s-a stricat asa repede. Am setul de mai putin de un an. Si este original, cumparat de pe iherbs.
7. Creion fard VeryMe mov de la Oriflame (cred?!): rezistent pe pleoape, nuanta placuta, l-am folosit candva, dar pentru ca nu imi aduc aminte de cand il am inseamna ca e destul de vechi si probabil a expirat, asa ca nu mai are sens sa il tin. 
8.  Creion dublu VeryMe alb-negru de la Oriflame (cred): foarte slab pigmentat, nu l-am folosit mai deloc. Albul nu se vede deloc, iar negrul ma enerva pentru ca nu era negru. 
9. Luciu pentru volumul buzelor Plump Pout de la Avon: se vedea un efect de volum al buzelor. Dupa aplicare ai o senzatie de intepaturi in buze. Nu doare, dar cred ca pune sangele in miscare rapid sau e un fel de reactie de inflamatie pentru ca pe moment buzele par mai voluminoase. 
10. Baton pentru tratarea petelor si a cosurilor ClearSkin de la Avon: nu am apucat sa folosesc acest produs. Am uitat de el si a expirat, asa ca nu stiu cum este.
11. Pudra de la Oriflame din gama The One:  in ultima perioada pe alocuri aveam impresia ca incarca fata, adica se vedea ciudat peste fondul de ten. Ma gandesc ca a imbatranit, o am de ceva vreme, asa ca am preferat sa o arunc chiar daca nu am terminat produsul. Inainte nu pateam asa. 
12. Spray anti perspirant Odaban:  se recomanda persoanelor care transpira foarte mult. Este mai degraba un produs "medicinal", nu cosmetic. Se foloseste o data pe saptamana si opreste  transpiratia. Nu este deodorant, nu se foloseste gen parfum. nu mascheaza mirosurile neplacute, pur si simplu opreste transpiratia. Adica nu mai vezi pic de apa pe tine. Indicat persoanelor care chiar au probleme neplacute cu transpiratia. 
13. Demachiant bifazic pentru ten mixt/gras de la Shea Cosmetics: nu mi-a placut acest miros, de la miros pana la efecte. Nu demachieaza bine, trebuie insistat mult, este uleios. Mi-a placut ca este un produs cu ingrediente naturale, produs de o firma romaneasca, dar nu se ridica la asteptarile mele. Intre timp a si expirat, asa ca ne despartim. 
14. Solutie pentru indepartat oja Victoria: nu stiu daca contine acetona sau nu, nu am priceput limba de pe ambalaj, dar inclin spre nu pentru ca sterge oja ceva mai greoi si miroase destul de placut, dulce, nu clasica aroma intepatoare de acetona. 
15. Solutie de curatat lentilele Renu Multiplus.
16. Lentile de contact TopVuePlus.
17.  Masca pentru fata cu capsuni de la 7Heaven: habar nu am pentru ce este, puncte negre, hidratare sau mai stiu eu ce. Nici nu am citit eticheta pentru ca era in franceza ca oricum nu pricepeam mare lucru. Intre timp am aflat ca firma si-a schimbat denumirea, asa ca e destul de veche masca asta, trebuia consumata.
18. Rezerva sapun lichid Dove, varianta clasica
19. Gel de dus Buna Dispozitie de la Klorane, aici am scris mai multe vorbe despre el.
20. Ulei pentru corp de la Nivea, Soft Oil: miros placut, catifeleaza pielea. Daca este folosit pe pielea uscata este enervant de uleios, simt nevoia sa il sterg cu prosopul, in schimb daca este folosit pe pielea umeda nu mai ai aceeasi senzatie de disconfort. Este perfect pentru un masaj tocmai pentru ca intra asa de greu in pielea uscata, in schimb daca vreti doar hidratare dupa dus recomand sa il folositi pe pielea umeda.
21. Demachiant bifazic pentru ochi de la Nivea: cred ca este a treia sau a patra oara consecutiv cand cumpar acest produs. Super eficient, super bun, pret bunicel. 
21.  Sapun lichid Dove cu vanilie si unt de shea: aroma mea preferata in acest moment. Nu m-am saturat inca de ea.

22. Dischete demachiante Cleanic
23. Dischete demachiante Family: calitate buna, apropiata de Cleanic, pret mai mare in schimb. In comparatie nu merita sa dau mai multi bani pentru ceva ce pot lua la mai putin. 
24. Betisoare igienice Septona: corectez machiajul cu ele, asa ca am o fixatie sa fie "batul" lungut gros, iar capul infasurat in bumbac pe masura. Fara nici o aluzie la alte chestii :))) 
25. Balsam Color Expert: cel din cutia de vopsea, niciodata nu il termin pe tot cand ma vopsesc si il folosesc treptat.  

Pentru ca in primele 2 saptamani din August am fost in cocnediu, nu prea am cine stie ce produse terminate acum, dar v-am bombardat deja cu lista pentru Iulie, asa ca am luat si eu o pauza!





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu