Colectia mea de geluri de dus, 2

De cand am inceput sa fiu mai cumpatata si sa nu mai cumpar produse cosmetice doar asa de dragul de a-mi lua ceva nou de fiecare data cand merg la cumparaturi, colectia mea de geluri de dus a scazut in mod dramatic! 
O sa va spun pe scurt cateva vorbe despre fiecare, pentru ca nu am stare sa fac review separat la fiecare produs in parte.

Cel mai recent intrat in colectie si unul din preferatele mele este gelul de dus cu vanilie neagra de la Bottega Verde despre care am scris mai pe larg aici. Daca o sa cititi articolul respectiv o sa vedeti ca mai aveam inca 3 variante de gel de dus de la Bottega: cu ceai verde, strugure rosu si orhidee salbatica, dar am ramas fara ele pentru ca le-am dat mamei. I-au placut si ei cand a venit la mine si nu avea sens sa comand altele cand eu aveam deja atatea variante ramase si oricum le folosesc si eu cand ma duc la ea acasa :)

Uleiul de dus Atoderm de la Bioderma are review aici si din pacate imi mentin parerea: imi usuca pielea, simt ca ma strange imediat dupa ce ma clatesc. Nu aveam nici o intentie sa il cumpar si pe acesta nu am dat banii, l-am ales cadou cu ajutorul programului club Bioderma: la 4 produse cumparate, primesti unul cadou. Acum s-au schimbat regulile si trebuie sa cumperi 5 produse pentru a primi un cadou. Nu stiu de ce am ales acest ulei de dus. Probabil pentru ca am citit atatea recenzii pozitive despre el si am vrut sa vad daca au schimbat formula sau poate daca s-a schimbat ceva la pielea mea, sa nu mai am reactia asta negativa la el. Am dat mai mult de jumatate din el la o prietena careia ii place, iar restul il folosesc pe post de spuma de ras :) pentru ca miroase bestial. 

Gelul de dus de la Ziaja Bubble Cola miroase autentic a Coca Cola. Face multa spuma si chiar daca nu este asa de cremos si hidratant ca altele, imi place sa il folosesc pentru parfumul de Cola, la cat de obsedata sunt eu de bautura asta nu se putea sa nu il am. Imi place si guma cu gust de Cola. Orice cu Cola e bestial ;)) Acest gel de dus este de fapt pentru copii, banuiesc ca asta inseamna ca are ingrediente safe, nu am verificat, e din colectia Ziaja Kids. 

Gelul de dus Tutti Frutti Cherry de la Farmona este un alt preferat. Toata iarna am poftit la cirese si nu am avut de unde sa cumpar! Pe langa parfumul "autentic" de cirese care rezista ore bune, lasa pielea hidratata si de multe ori dupa nu mai folosesc crema de dus, chiar daca am si untul de corp din aceeasi gama. 

Gelurile de dus marca Klorane le-am cumparat la promotie: doua la pret de unul. Erau mai multe variante disponibile, dar erau legate aleatoriu 2 cate 2 si am ales la nimereala pentru ca nu folosisem anterior nimic de la ei. Daca stau sa ma gandesc bine am ales dupa culoarea ambalajului, mi-a placut combinatia de rosu cu galben :))  Pe cat de mult imi place varianta galbena Nectar de Vara cu lapte de cocos, ylang ylang, sare de mare si vanilie pe atat de mult imi displace cea rosie Buna Dispozitie cu nuante fructate pentru ca acesta din urma imi usuca pielea si lasa senzatia de piele care tine. Ambele au un parfum placut, super placut, nu contin sapun, dar au textura diferita. Nectar de Vara este un gel de dus cremos imbogatit cu crema hidratanta, iar Buna Dispozitie este un gel clasic, gel aproape  transparent cu o usoara tenta rozalie. 
Eu le-am cumparat de la Farmacia Tei cu 25 de lei acum ceva vreme, dar la inceputul saptamanii le-am facut iar o vizita si am observat ca au din nou aceasta promotie ( 25 de lei bucata, dar primiti doua). Am fost tentata sa aleg alte culori, sa vad cum sunt, dar m-am abtinut. Probabil pentru ca deja depasim 200 de lei cu produsele din cos, altfel sigur luam.

Iar cele 2 mini geluri de la Nivea si Dove le pastrez pentru vacante, dar au si ele locul lor in baie. Am folosit Dove Pampering in vacanta de 1 Mai cand am fost la Viena, iar Nivea isi asteapta cuminte randul. 

Nu mai am nici macar rezerve. Daca inainte aveam cate 2-3 geluri de dus sigilate, acum am desfacut tot si pace! Iar acum stau si ma gandesc bine daca atunci cand mi se termina un produs sa-mi iau altul sau nu, avand in vedere cate mai am ramase in baie :)) Ce constiincioasa am devenit! Ma mir si eu singura de mine! Voi cate geluri aveti deschise in baie? Care este preferatul vostru?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu