#PureColor de la Schwarzkopf

La ultima colorare a parului am cam dat-o in bara cu nuanta aleasa, in loc de un blond rosee, mi-a iesit aproape un blond rosiatic. Nu stiu ce s-a intamplat, dar ideea e ca nu mi-a placut deloc, asa ca atunci cand am vazut ca Buzzstore are o campanie de testare a unei produs de colorare a parului am intrat in joc si am castigat. 

Si uite asa am primit un colet cu noua vopsea gel #PureColor de la  Schwarzkopf Romania. Eu am ales nuanta numarul 10.0 Angel Blond pentru ca de obicei la orice vopsea de par folosesc aleg numarul 10, care este un blond deschis, nici blondul acela pui de gaina, dar nici blond platinat. Este o culoare deschisa care mi se pare mie ca arata natural si aduce a par vopsit, in your face! 

Noutatea o reprezinta faptul ca aceasta este o vopsea tip gel, dar mie nu mi s-a parut asa diferita fata de ultima vopsea de la ei pe care am incercat-o Color Expert. Are acelasi ambalaj, vopseaua se amesteca in tubul din cutie si se aplica direct din tub, fara a mai fi nevoie de castronel. Bine ca daca preferati asa, nu va impiedica nimeni sa folositi aceasta metoda :) 

Am vazut o diferenta in sensul in care arata produsul propriu zis, acesta era un gel incolor care s-a colorat de la vopsea, dar tot arata a gel, fata de Color Expert care era un produs cremos, dar pentru ca modul de aplicare e identic, nu mi s-a parut ceva wow, mai ales ca nici una din ele nu curge si nu se prelinge. 

Adica a fost la fel de usor de aplicat si una si alta. Acelasi timp de folosire, singura diferenta a fost ca am stat ceva mai mult timp cu aceasta vopsea in cap, aproximativ 40 de minute, fata de 25. Ba chiar m-am plictisit ceva, pentru ca sunt obisnuita sa ma vopsesc repede. 
Din instructiunile de pe ambalaj doar nuanta aleasa de mine si inca una, au acest timp de actiune mai mare. 

Rezultatul nu e tocmai pe gustul meu, in sensul ca nu e blondul pe care ma asteptam sa il obtin, dar avand in vedere ca nu m-am decolorat inainte nu aveam cum sa obtin nuanta de pe cutie in conditiile in care parul meu era prea inchis la culoare. Nu am obtinut o colorare uniforma a parului si diferenta de culoare nu este foarte notabila, doar ca am scapat de rosiatic, cel putin asa mi se pare mie. Parul este ceva mai inchis la radacina si mai deschis spre varfuri. Sunt putin dezamagita pentru ca imi doream un blond mult mai deschis fata de ce am obtinut. 

Blondul este o culoare foarte pretentioasa, mai ales cand incerci sa il obtii dintr-o culoare mai inchisa, fara decolorare prealabila. Totusi, in trecut eu am reusit sa obtin blond deschis cu o vopsea fara amoniac, fara decolorare, din saten deschis, asa ca nu este imposibil. 

Experienta mea cu aceasta vopsea nu este tocmai una reusita 100%, dar inclin sa cred ca pentru alte nuante are  sanse mari de reusita.  

Recunosc ca in mare parte este un esec pentru ca nu am obtinut ce imi doream, dar pe de alta parte nu am cum sa neg efectele acesteia: nu am obtinut o culoare uniforma, dar am scapat de nuantele de rosu, iar radacinile negre s-au deschis la culoare.

Daca ati folosit aceasta vopsea, sper ca ati abut rezultate mai bune decat mine, iar daca ati folosit tot nuanta 10 Angel Blond si v-a iesit vreau sa stiu cum ati reusit! :)  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu