NOTD, Heart Beat

Modelul de pe unghiile mele nu are nici o legatura cu Ziua Indragostitilor si/sau Dragobetele, chiar daca poate parea asa la prima vedere.
Anul acesta am facut pentru prima data o electrocardiograma si am vrut cumva sa marchez momentul. Nu va speriati, nu am avut nevoie de aceasta analiza, a fost doar pentru a testa un nou aparat la clinica medicala la care lucrez :) Dar mi s-a parut o idee draguta pe moment. Si daca tot nu am avut inimioare pe unghii sa sarbatoresc iubirea, am ales inima pentru a celebra viata! 
Culoarea adevarata a unghiilor este cea din prima poza, un gri cald. A doua poza este realizata, afara, la munte, unde zapada a creat o lumina super puternica, efect de blitz il numesc eu. Fara ochelari de soare nu poti sta afara, cel putin eu. Dar eu sunt un caz special pentru ca am purtat ochelari de vedere cu lentile heliomate mai bine de 20 de ani, asa ca fara lentile colorate eu nu ma prea descurc, fie vremea buna, fie rea.

Unghiile sunt facute la salon, cu gel, asa ca habar nu am ce a folosit. Am apelat la profesionisti pentru ca m-am saturat de unghii ciobite si rupte. Macar asa am siguranta ca minim 3 saptamani nu se intampla nimic. Sa vedem acum cat de repede ma plictisesc de model...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu