Curs la distanta de inspector de resurse umane, 8

Am primit al optulea caiet de studiu din cadrul cursului de Inspector de Resurse Umane pe care il urmez la distanta in cadrul Institutului Eurocor. Acest curs se gaseste atat in varianta electronica, in format digital, cat si format scris, cel pe care il folosesc eu. Pentru mine formatul nu conteaza atat de mult, imi e indiferent daca citesc cursul de pe hartie sau de pe laptop, dar ma bucur ca am ambele optiuni. 

Sunt persoane care nu suporta sa citeasca de pe laptop sau le este incomod, dar din fericire eu nu ma aflu printre ele. Ba chiar eu uneori prefer formatul electronic pentru ca de multe ori este mult mai ieftin sa cumperi o carte "digitala" decat o carte "printata". 
Fiecare varianta are beneficiile si minusurile ei: la formatul digital ma enerveaza faptul ca nu se pot salva lectiile si trebuie sa ai neaparat acces la internet. 

Adica nu poti descarca lectiile in calculator, sa le rasfoiesti cand ai chef, in orice conditii, trebuie sa intri in aplicatia Eurocor, iar daca esti intr-o zona in care semnalul la net e slab sau chiar inexistent, e destul de enervant. Iar pentru forma scrisa, inconvenientul meu e o bebelina care roade tot. Daca uit caietul pe pat, pe masa sau chiar pe jos cateva secunde si nu sunt atenta, nu il mai gasesc intreg. Musca din el, trage de foi, chiar rupe. Pentru cine care invata "normal" nu e problema, adica asezat la birou, dar eu citesc in pat sau direct pe jos, pe covor, cand am chef sau cand pot, asa ca nu e de mirare ca uneori le las pe unde apuc. Asa ca nu e de mirare ca ajung in gura bebelinei. 

Noroc ca am ambele variante, iar daca raman fara un caiet de curs, il gasesc mereu in aplicatie si il pot studia online!
Eu mai am de primit doar 4 caiete din acest curs si deja incep sa ma uit pe site ce cursuri mai sunt disponibile. Imi fac cu ochiul cursul de fotografie, de masaj si cel de japoneza. Domenii complet diferite, dar pe interesul meu. Cel de fotografie ar fi cel mai util pe moment, ca tot ma chinui sa fac poze "bune" pentru blog si nu prea reusesc, japoneza m-ar scapa de cautatul traducerilor pe net a desenelor pe care le urmaresc, iar de masaj s-ar bucura altcineva, nu eu, asa ca nu ma grabesc sa-l aleg :))
Tu pentru ce curs la distanta ai opta sa te inscrii la Institutul Eurocor daca ai avea de ales? 
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu