My flower girl(s)


Acum 10 ani mi-am luat la revedere de la o grasunica dulce  cu flori impletite in par ( my flower girl ) si pistrui, iar zilele astea m-am trezit acasa cu o adevarata bomba sexy de 15 ani, care pare mai matura si mai sexy decat mine! Am vazut poze cu ea de-alungul anilor, dar totusi nu ma asteptam la asa ceva. Si la noi fetele se aranjeaza si se imbraca mai matur decat varsta lor, dar parca la ei si mai mult. Nu mi-am dat seama niciodata cat de mult conteaza influenta locului, ca sa zic asa. Si printesica mea dragalasa a crescut in Spania in ultimii 10 ani pentru ca familia ei lucreaza acolo. Nici ca am recunoscut-o. 


E urat din partea mea sa spun ca prefer sa-mi aduc aminte de ea cand era mica si dragalasa? Imi placea maxim sa ma joc cu ea, sa o imbrac in rochii sclipicioase, - tulle dresses -,  cu volane, rochie de bal, de nunta sau mai pe scurt orice rochie de printesa :))) 
Acum cand o vad, vorbim despre haine, cosmetice si "barbati"! Am mentionat deja ca are 15 ani? In loc sa fie preocupata de scoala, are alte aspiratii. Nu-mi place cum a crescut papusica mea.
  
Cand eram mici, nu lasam pe nimeni sa o aranjaze, doar eu aveam dreptul. Simt ca mi-am pierdut jucaria.. Pentru ca fix asta era ea, papusa mea adevarata.  Egoist din partea mea, stiu. Bine macar ca nu stie de acest blog si nu poate afla parerea mea despre ea acum si ma pot plange in liniste.

Dau vina pe parintii ei cand ne-au despartit sa plece la munca. Mi-au furat papusa cand au plecat in strainatate. De fapt distanta e de vina.

Inteleg motivele plecarii, dar tot simt ca am pierdut ceva. Cand nu mai vezi zilnic o persoana se racesc relatiile. Iar cu o vizita de cateva zile  nu recuperezi timpul pierdut. Noroc ca am gasit subiecte de discutie, sa nu ne uitam ca freierele una la asta. Iar unul din aceste subiecte a fost noua aditie a familie noastre: nepotica mea care intre timp a facut 8 luni. Iar eu deja ma uit la rochii de domnisoare de onoare. Ma pregatesc deja de nunta ... doar mirele trebuie sa il cunosc, ca-n rest am pus la punct toate detaliile!
Am gasit cele mai dragute rochii pentru domnisoarele mele de onoare pe promshopau.com. Ramane sa ma hotarasc la model si culoare acum. Ceva clasic alb sau modern si colorat. Intre timp, astept sa-l cunosc pe Fat Frumos.

Voi ce modele de rochii ati ales pentru domnisoarele de onoare? Ati ales cele mai bune prietene sau domnisoare de onoare copilite? Momentan eu prefer varianta de fetite.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu