Produse terminate, 35

In ultima perioada nu am fost prea activa pe blog ... again!, dar cu gandul ca voi reveni in forta am tot pastrat produselor consumate si cam asa se prezinta ultimele 4 luni ( august, septembrie, octombrie si noiembrie) in ambalaje goale:
Cam putine produse pentru o perioada asa mare de timp comparativ cu ritmul meu normal :)
1. Lotiune tonica purifianta cu miere, propolis si extract din flori de salcam de la Apidava Cosmetic Line : cred ca m-a ajutat in lupta contra acneei in combinatie cu produsele din gama Sebium de la Bioderma. Eu am folosit-o doar seara sau in dimineata in zilele in car enu plecam de acasa dimineata pentru ca ingalbeneste tenul. 
2. Apa micelara Sensibio H2O de la Bioderma, cu review aici si o gramada de alte mentiuni si aparitii pe blog. 
3. Solutie multifunctionala ReNu Multiplus, curata si dezinfecteaza lentilele de contact.
 4. Gel de dus Dove Deeply Nourishing, varianta travel size sau mostra. Sincer nu mai stiu de unde am acest produs, dar sigur nu l-am cumparat eu. Ori l-am primit cadou la achizitionarea altor produse Dove ori la vreun eveniment. Eu nu am vazut prin magazine la vanzare aceasta dimensiune. Aroma clasica Dove nu ma prea incanta, dar imi place ca e cremos si hidratant, numai bun de luat in vacante.
5. Gel de dus de la Farmona cu aroma de cirese: fresh si racoritor. Nu il simti pe piele cremos si nici hidratant, dar tot e o experienta sa faci baie cu acest produs in mijlocul iernii cand iti e pofta de cirese si te saturi instant de la parfum.  
6. Sampon uscat Batiste, cu review aici.
7. Servetele umede Toujours. Se gasesc numai in Lidl, sunt preferatele mele din toate servetelele umede pe care le-am incercat pana acum: fara parfum, fara alcool, destul de mari ca dimensiune si o grosime respectabila.
8. Plasturi Pelikan. Indiferent de cat de scumpa e o pereche de incaltaminte, de firma sau nu, de piele clar, eu tot am probleme. Doar incaltata cu cizme nu am stres, in schimb balerinii si anumite sandale ma omoara.
9. Balsam de buze Pure Nature Red Apple de la Oriflame. Este un balsam colorat ( rosu), nuanta draguta. Mi s-a parut mai degraba ruj decat balsam. Nu imi place ca trebuie aplicat cu pensula, ziua eu nu ma car cu pensule dupa mine, asa ca il folosesc dimineata, dar nu rezista mult pe buze. 
10. Diverse oje, unele terminate, unele doar uscate. Din aceasta selectie doar nuantele de rosu de la Color del Sol si Margaret Astor au sanse mari sa fie recumparate. 
11. Crema anticelulita cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant, cu review aici. Mi-a luat o vesnicie sa o termin. Poate si pentru ca am inmultit-o mereu, tot adaugand ulei de argan in ea si apoi pentru ca am folosit-o rar. Am alte produse de acest gen pe care le prefer. 
12.  Lotiune hidratanta de corp de la Life-Flo. Consistenta laptoasa, se consuma mult produs, intra repede in piele, parfum acceptabil, lasa pielea catifelata cateva ore de la aplicare. Nimic deosebit pentru mine. Mi se pare un produs cam scumpicel pentru ce ofera ( 47 de lei pt 237 ml). Daca mi-ar fi placut mai mult, nu m-as fi luat de pret.
13. Sapun lichid Dove, varianta clasica. Cum am spus de atatea ori, nu imi place deloc parfumul clasic Dove, dar imi place ce face. 
14. Sampon Wash&Go. Nu am mai folosit demult acest sampon, nu stiu de ce l-am cumparat, dar am fost placut surprinsa. LAsa parul voluminos, nu se ingrasa repede, dar singurul inconvenient este ca ma ustura ochii de la el ( atunci cand imi intra spuma in par si asta se intampla destul de des in cazul meu si din acest motiv prefer sampoanele "fara lacrimi" ).
15. Lotiune de curatare pe baza de aloe vera Skin 1 de la Herbalife pentru ten normal spre uscat. Nu m-am inteles bine cu acest produs, mi se inrosea fata de la ea, simteam ca pisca iar apoi lasa impresia de piele care tine. Putin ciudat avand in vedere ca eu am tenul mixt. Daca e recomandat persoanelor cu ten uscat ma asteptam sa fie cat de cat prietenos cu tenul, chiar hidratant pe alocuri ( chiar daca e un gel de curatare si nu o crema). L-am incercat cateva zile, dupa care l-am folosit pe post de sapun de maini. Mi-a uscat si mainile, dar macar am folosit o lotiune hidratanta. Nu am mai avut curaj sa il folosesc pe ten. 
16. Gel de dus Dove. Cumparat din Italia. Se simte diferenta fata de cel cumparat din Romania. Nu sunt eu nebuna, nu e doar o impresie si nu sunt singura din familie care a observat diferenta. Am vazut aceste diferente in primul rand la gustul sucului Cola, apoi la dero Ariel, samponul meu preferat Johmson's Baby la fel. Cumpar mereu rezerve cand plec in afara sau imi rog rudele sa imi aduca. Cel din Italia si Elvetia mi se pare identice, cel de la noi e mai slab. Se intampla sa raman fara, iar cand cumpar de la noi, nu sunt prea multumita de ele.
17. Gel de dus pentru barbati, Nivea Care. Nu stiu ce cauta in aceasta poza, nu l-am folosit eu. Probabil s-au terminat in acelasi timp si le-am facut poza inainte sa le arunc :)) 

O productie slaba pentru 4 luni, dar macar ma consoleaza faptul ca asta inseamna ca nu trebuie sa imi golesc buzunarele sa inlocuiesc prea multe produse! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu