Curs la distanta de inspector Resurse Umane de la Eurocor, 2

De 2 zile m-am intors din concediu, dar nu mi-am intrat in paine nici pana acum. Se presupune ca te intorci odihnit, cu forte proapsete, dar eu  m-am intors si mai obosita decat am plecat, plus cu cateva tendinte de depresie post-concediu :)) Nu mi-au ajuns 2 saptamani, aveam nevoie de mai mult timp liber.
Inainte sa plec in concediu am primit al doilea caiet de lectii din cursul de Inspector de Resurse Umane de la Eurocor, dar nu mi-a stat gandul deloc la el. Abia azi am rasfoit si eu putin carticica si am citit primele pagini. Am in plan sa-mi fac si temele in acest weekend, nu de alta, dar simt ca am cam intarziat. Dupa cum v-am spus anterior, nu e nici o graba, poti invata in ritmul tau, nu te impinge nimeni de la spate cu nuiaua, dar deja au trecut 3 saptamani de cand am primit cursul si nu vreau sa treaca si mai mult pana il parcurg. 

Din primele pagini am observat ca se continua subiectul organigramei cu care s-a terminat utima lectie si se aprofundeaza subiectul despre regulamentele interne si fisele de post. 
Daca la prima tema am avut de rezolvat 2 exercitii, acum este doar unul, unde ni se cere sa realizam organigrama firmei pentru care lucram. Daca fac ce mi se cere, scap repede pentru ca este o firmulita micuta, fara cine stie ce comportimente bine conturate, dar daca am chef de scris atunci bag din burta si scriu pentru firma la care mi-ar placea sa lucrez!

Trebuie sa mai citesc de cateva ori lectiile ca sa imi intre in cap si apoi ma apuc de teme. Va tin la curent. Wish me luck!

Daca va intereseaza mai multe detalii despre acest curs online sau despre orice alt curs la distanta din programa Eurocor, puteti afla mai multe informatii de pe site-ul lor oficial www.eurocor.ro  



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu