Slabeste sau mentineti greutatea cu Slemol

Visul oricarei persoane care a incercat vreodata sa scada in greutate este sa faca acest lucru cu minim de efort si daca se poate peste noapte. Eu una stiu ca asta imi doresc, iar pe deasupra visez la o pastila  care sa topeasca kilogramele sau sa ma opreasca sa poftesc la dulciuri si suc! Stiu deja ca nu exista asa ceva, dar eu sper in continuare ca va fi descoperita candva :)  Cred ca toti ne dorim aceasta pilula magica, dar trebuie sa fim constienti ca ea nu exista.
Cea mai eficienta modalitate de a pierde in greutate si de a te mentine este prin schimbarea stilului de viata: o alimentatie sanatoasa, cu continut scazut de calorii, cu multe legume, fructe si ceva efort fizic. In cel mai fericit caz, medicamentele pe baza de plante si  suplimentele alimentare sunt instrumente care pot ajuta la scaderea in greutate. Anumite plante ajuta la arderea rapida a grasimilor, sau scad pofta de mancare, inhiba pofta de dulce si toate acestea in combinatie cu un regim alimentar adecvat duc la slabire, dar asta nu inseamna ca inghiti pastila, nu faci nimic si gata slabesti!

Mai multe studii de lunga durata din 2014 privind medicamentele pentru tratarea obezitatii au ajuns la concluzia ca atunci cand o persoane face schimbari adecvate stilului de viata, medicamentele prescrise cresc probabilitatea de a scadea 5% din greutatea corporala, adica suficient cat trebuie pentru a minimiza riscul de accidente cardio vasculare, de a reduce riscul de diabet si alte boli asociate cu obezitatea. Trebuie totusi sa tineti cont ca pierderea in greutate realizata intr-un cadru de cercetare poate fi mai mare decat in practica. Pentru ca acolo esti supravegheat, esti indrumat, ai consiliere medicala.

Asadar, o asteptare rezonabila este ca pastilele de pierdere in greutate pot fi benefice, dar nu vor fi magice. Ele nu functioneaza pentru toata lumea la fel, iar beneficiile lor pot fi modeste.

De-alungul timpului am incercat multe suplimente alimentare de scadere in greutate, unele dupa capul meu, unele prescrise de doctor, dar nimic nu a dat rezultate. Probabil pentru ca mancam normal si activitatea fizica era la un nivel redus, adica 10-15 minue acasa, cand imi aduceam aminte. Singura concesie a fost renuntarea la dulce in aceasta perioada, dar fara rezultate pe cantar.

Pentru ca mai am putin pana ajung la mare, mi s-a pus pata ca trebuie sa fac ceva urgent pentru a mai slabi si uite asa am ajuns sa iau Slemol, un produs Ayurvedic 100% natural din plante medicinale indiene.  Stiu ca tot eu am zis ca nimic nu se intampla peste noapte, ca nu slabesti pese noapte grasimea acumulata de-alungul anilor, dar n-am ce face, speranta moare ultima!

Spre surprinderea mea am observat imediat scaderea poftei de mancare si cand zic imediat ma refer din prima zi. Initial am crezut ca mi-am indus singura chestia asta, dar cand am vazut ca se repeta zi dupa zi, trebuie sa recunosc meritele acestui produs

 Daca inainte deja muream de foame la ora 12, in conditiile in care luam micul dejun la ora 7:30, acum la 11:30 iau 2 pastile de Slemol si imi trece foamea, de mananc abia pe la ora 14! Inainte ajungeam acasa cu o foame de lup, acum iau 2 pastile de Slemol inainte sa plec de la birou si ajung acasa linistita, am timp sa fac ceva de mancare, nu mai rup frigiderul, nu ma inghit mancarea nemestecata! Am timp sa savurez, sa simt gustul mancarii, nu sa mananc ca sa nu mai simt senzatia aia acuta de foame. Fara un regim strict, cu putina grija la ce mananc, dulciuri putin spre deloc 
( o singura inghetata si alte 4 bomboane intr-o alta zi), fructe la greu ( banane si pepene rosu), fara sport si cu 2 pastile de Slemol inainte de pranz si de cina, am reusit sa slabesc 2 kilograme in 2 saptamani. 

Poate nu vi se pare mult, sincer nici mie nu imi place numarul asta, dar e ceva. Iar daca imi cititi blogul, sunteti  la curent cu lupta mea continua cu dulciurile si lipsa de activitate. Nu imi dau inca seama daca nu mai mananc dulce pentru ca imi impun eu ca sunt la "dieta" si trebuie sa slabesc sau daca este meritul acestor pastile din plante. Cert este ca nu am mai cumparat dulciuri de 2 saptamani, iar in cele 2 ocazii cand am mancat dulce a fost pentru ca le-am primit de la colegi si am mancat impreuna. 

Pentru mine, acest complex din plante cu extract de Garcinia cambogia, rasina de Guggul, lemn dulce, ghimbir, piper indonezian, plus altele, chiar face ce promite: scade pofta de mancare, care duce implicit la a manca mai putin, iar in final la o scadere in greutate. 


SLEMOL este obtinut din plante medicinale specifice Indiei si asigura o slabire uniforma si sanatoasa. Efectul sau benefic se datoreaza extractelor din frunze si fructe de Garcinia cambodgia care, impreuna cu celelalte plante ayurvedice din compozitie, ajuta organismul sa slabeasca in mod natural si sa ramana sanatos. Proprietatile acestor plante au rol de temperare a poftei de mancare, impiedica transformarea glucidelor in grasimi si accelereaza reactiile de oxidare a zaharului. Plantele din compozitia SLEMOL reduc nivelul sanguin al LDL, diminuand fractiunea colesterolului, responsabil de accidentele cardiovasculare. 

Cura cu SLEMOL trebuie insotita insa de un mod corect de alimentatie, care sa presupuna un program de hranire regulat. Astfel, daca masa va fi servita in fiecare zi la aceleasi ore, organismul se va adapta acestui ritm, declansand secretia sucurilor gastrice si facilitand procesul digestiei. SLEMOL nu are efecte secundare si nu da dependenta la doza si modul de utilizare precizate. Produsul este contraindicat femeilor insarcinate sau care alapteaza, precum si persoanelor diagnosticate cu afectiuni cronice!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu