Costume de baie de pe Bonprix, wishlist

Ce face omu' cand moare de cald la birou si e cu gandul la vacanta? Cauta costume de baie pe internet. Sa mai treaca moleaseala si poate, poate se apropie mai repede ora de plecare. La ultima comanda de pe bonprix am ochit niste costume dragute de baie, dar singurele care mi-au placut sunt costumele intregi, dintr-o singura piesa.

Au modele dragute, dar marele lor dezavantaj din punctul meu de vedere este lipsa bronzului pe abdomen, plus spatele. Adica nu vreau sa am trunchiul alb si picioarele bronzate. Si asa ma enervez cand vad sanii albi si restul corpului colorat, dar pai sa vad si o zona mai mare alba cred ca as innebuni. Si cu toate astea imi place in continuare sa ma uit la aceste costume, poate poate imi fac curaj si imi comand unul.
Am ales modelele care imi plac cel mai mult si nu stiu cum am  reusit sa aleg doar costume modelatoare. A fost fara intentie :))  

Intre timp am mai frunzarit site-ul si am vazut ca au adaugat modele noi de costume de baie, dintre care am ochit si trei bucati costume din doua piese.Mie imi plac mai degraba modelele clasice, nu suport "trendul verii" de  franjuri si  chilotul cu talie mega inalta. Nu ma intereseaza ce se poarta, aleg doar ce imi place mie!
Toate aceste costume de baie le gasiti pe bonprix, la preturi intre 70 si 100 de lei. Destul de rezonabil cred eu.
Vara asta mi-am luat un singur costum de baie... pana acum. Peste 3 saptamani plec in vacanta, ramane de vazut daca mai cumpar ceva sau raman cu privitul :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu