Incepe sa slabesti cu Gerlinea

In ultimul an si jumatate am reusit performanta de a pune vreo 10 kilograme pe mine. As putea spune ca nu stiu de ce ma ingras avand in vedere ca sunt flamanda mai tot timpul, dar apoi imi aduc aminte ca in loc de mancare, prefer sa bag in gura ceva dulce si imediat se explica kilogramele astea. Sport nu mai fac ca inainte. De la 3 ori pe saptamana am ajuns la 3-4 ori pe luna. Suc acccidulat la greu, apa putina. Motive exista, doar ca imi e greu sa le recunosc! Am incercat o mie si una de diete, dar nu am dus nimic la bun sfarsit pentru ca vesnic se intampla ceva si dadeam iama in dulce.  Ba era ziua unui coleg, ba ieseam in oras, trebuia sa ma duc la nuta/ botez, m-a enervat sefa sau am castigat ceva bun si adio, dieta, ne revedem de maine. Pentru ca am inceput si am tinut atatea diete, deja corpul meu nu mai raspunde la ele si e destul de enervant sa te tii de treaba si sa nu vezi rezultate, asa ca am incercat ceva nou: substitutele de masa de la Gerlinea.
Bine, nu e ceva complet nou, acum cativa ani am mai tinut 2 saptamani, iar ocazional mai mananc cate un baton in loc de ceva dulce, dar e nou pentru ca acum chiar m-am tinut de treaba, adica am inlocuit 2 mese pe zi cu aceste shake-uri si batoane proteice si chiar nu am mancat nimic dulce. Singura abatere a fost Cola Zero, la care nu am putut renunta complet, dar am diminuat considerabil cantitatea, de la 2 l pe zi cam la juma de litru, maxim 750 ml. 
 Pe viitor imi doresc sa renunt complet la Cola, dar in acest moment mi se pare imposibil. Pe langa faptul ca acum mi se face somn mult mai devreme, pe la 10 seara fata de 2-3 dimineata, simt ca imi irosesc viata dormind si parca nu mai am timp sa fac nimic. Are si Cola avantajele ei :)) sau poate sunt eu prea obsedata de bautura asta si nu vreau/nu pot sa renunt la ea! 

Inlocuind 2 mese pe zi cu produsele Gerlinea am reusit sa slabesc 2 kilograme in 2 saptamani. Se recomanda inlocuirea micului dejun si a cinei, eu nu am respectat mereu pentru ca la birou am un program haotic si nu reusesc sa mananc mancare, in schimb imi era super comod sa beau un shake gata preparat sau sa scot 2 batoane cu ciocolata din sertar. Asa ca mai tot timpul la mine una din mesele inlocuite a fost pranzul, iar dupa preferintele personale i activitatile mele cealalta a fost dejunul sau cina, dar de obicei cina.
La prima vedere 2 kg pare putin, dar a fost imboldul de care aveam nevoie ca sa ma tin in continuare de treaba pentru ca nimic nu e mai enervant decat sa mananci corect si sanatos si sa nu vezi rezultate pe cantar. La mine s-au vazut rezultatele mai degraba la haine, decat pe cantar, pentru ca sunt mai lejere pe mine. Imi pare rau ca nu m-am masurat inainte ca sa vad daca chiar e vreo diferenta sau e totul in capul meu. Desi nu cred, pentru ca si colegele au observat ca am talia mai subtire :) deci e de bine.

Gerlinea nu e o solutie pe termen lung, cura maxima recomandata cu aceste produse este de 3 saptamani, eu recunosc ca am tinut mai mult, dar cu aceleasi rezultate: doar 2 kilograme in minus. Primele zile am inlocuit o masa, sa ma obisnuiesc treptat, apoi 2, apoi iar una, iar 2 si tot asa, in functie de ce aveam ei chef sa mananc. Am mancat batoane, shakeuri si desert Gerlinea, iar mancarea "adevarata" a constat din chestii sanatoase: omleta la cuptor cu legume, salata cu ton, pui pe gratar, carne la cuptor. Cat mai dietetic, fara dulciuri, doar cola si fara sport! 


Dupa gust preferatele mele sunt batoanele cu ciocolata, le-am incercat pe toate si o au o gramada de variante: cu caramel, cu ciocolata alba, ciocolata amara. migdale, cocos, portocale, ciocolata clasica, etc. O masa completa este formata din 2 batoane si un fruct mic. In mod normal as fi preferat banana, dar nu e recomandata, asa ca m-am multumit cu un mar sau o portocala.

Urmatorul pe lista este shakeul de ciocolata, care se gaseste in varianta pudra si trebuie preparat: 1 plic la 200 ml lichid. Se poate face cu apa sau lapte, varianta calda sau rece. Eu recunosc ca le-am incercat pe toate, dar cea mai gustoasa a fost varianta cu lapte cald. Si  shakeul trebuie insotit de un fruct, dar eu am mai trisat si l-am inlocuit cu 2-3 biscuiti de la Gerble, adica ceva cu mai putine calorii decat biscuitii normali. 

   Cele 2 variante de shakeuri gata preparate : cel de fructe tropicale si caffe frappe nu au fost pe gustul meu. Nu beau cafea si nu imi place nici aroma si la fel in cazul fructelor tropicale, nu suport mango, ananas, avocado sau mai stiu eu ce fructe de acest tip. 
    Conceptul in sine de masa lichida gata de cumparat imi surade, dar nu imi plac aromele. Eu prefer gustul de fructe de padure, fructe rosii, gen cirese, capsuni, chiar kiwi. Sper ca pe viitor sa inventeze mai multe arome! 

Batoanele pot fi folosite si pe post de gustare, tineti minte: 1 baton e o gustare, 2 batoane cu un fruct e o masa completa!

De acum inainte ma pun serios pe treaba, ma apuc de sport si de mancat corect pentru ca pana acum a fost usor sa mananc ceva gata cumparat, acum incepe greul. Nu prea le am eu cu gatitul, prefer s afac altceva cu timpul meu liber, dar este necesar! Macar am imboldul dat de aceste 2 kg in minus. 

Asa ca daca vreti si voi sa slabiti, sa va mentineti greutatea sau sa compensati un weekend copios, Gerlinea e un pas bun de inceput! 

Produsele se gasesc online pe siteul Nutrivita, la Mega Image si in orice magazin mai maricel. Pe vremuri stiu ca am cumparat si din farmacii, acum nu mai stiu daca sunt, nu am mai urmarit, ca doar sunt Megaimage-uri la tot pasul. 



 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu