Sampon pentru par blond cu extract de musetel de la Pellamar, Review

La cateva spalari cu samponul meu preferat ( Johnson's Baby) alternez cu altul, nu cumva sa se obisnuiasca parul prea mult cu el si sa nu mai obtin efectele dorite. In ultima perioada samponul meu de rezerva a fost  samponul pentru par blond cu extract de musetel de la Pellamar. 
Este un gel vascos, cu particule verzi prin el, face multa spuma ( si daca iti intra in ochi ustura tare),  miroase placut a musetel, da foarte putin volum parului, ba chiar il si incurca, iar dupa o zi jumatate imi simt parul murdar si trebuie sa il spal,  in conditiile in care eu pot sta si 4-5 zile nespalata pe par daca folosesc Johnson's. 

Ca un plus, pot sa spun ca improspateaza culoarea parului blond si ii confera luciu in prima zi de la spalare, in schimb a doua zi deja e lipsit de vlaga. 

O sticla de 330 ml costa 15 lei la Farmacia Tei de unde l-am cumparat eu si in jur de 19-20 lei online.
 
Eu nu m-am inteles prea bine cu acest sampon ( par normal, nu se ingrasa excesiv, vopsit fara decolorare). Sunt tare curioasa cum v-ati impacat voi cu el, asta daca l-ati folosit. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu