NOTD, Gabrini Nude 03

Pe cat de mult imi place oja Gabrini Nude 03 ca nuanta, pe atat de mult ma enerveaza la capitolul aplicare si rezistenta. 
Mi se pare o oja apoasa si se aplica greoi in sensul ca apar striatii chiar daca unghia e neteda si sunt necesare vreo 2-3 straturi ca oja sa arate cat de cat normal, se usuca greu si la cea mai mica miscare gresita apar amprente pe oja. Am reusit performanta sa mi se strice oja la vreo 3-4 ore pentru ca nu era complet uscata!
 Cu toate aceste minusuri, am folosit-o de cateva ori pentru ca imi place culoarea. Am incercat diverse baze si top coaturi, spray de uscare rapida de la mai multe firme, dar degeaba, aceleasi rezultate proaste. Nu se ia de pe varfuri, rezista 4-5 zile, dar problema e sa nu faci nimic cateva ore bune de la aplicare. 
 Am multe nuante de la Gabrini pe care le recomand, dar aceasta este un mare NO NO NO!!! Ma gandesc sa o amestec cu altceva poate i se schimba textura, oricum am chef de experimente :)) sa vedem ce timp am. Va tin la curent!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu