Maini catifelate cu Dove

Ati numarat vreodata de cate ori va spalati pe maini? M-a lovit curiozitatea si uite asa am inceput sa numar. In prima zi de 37 de ori, a doua 32, iar azi de 18 de ori si e abia ora 12 ziua iar numaratoarea continua. La prima vedere pare un numar destul de mare, dar daca stau si ma gandesc ca trebuie sa te speli pe maini de fiecare data dupa ce mergi la baie, inainte si dupa ce mananci, cand vii de afara, de la cumparaturi, ca ma apuca pe mine cheful si trebuie sa ma cremuiesc, ma spal pe maini, ba imi pun lacrimi artificiale si automat ma spala inainte si dupa, etc, etc, nu mai este un numar asa impresionant. Mie mi se pare chiar normal. Asa ca pentru mine este esential sa folosesc un sapun bun, un sapun care nu usuca mainile si pe deasupra sa si hidrateze. De cativa ani buni nu mai folosesc sapun solid pentru ca simt ca imi usuca pielea, iar senzatia apare direct de cand folosesc sapunul sub apa , asa ca folosesc exclusiv sapun lichid. Nu sunt fidela unei anume marci de sapun, am cateva preferate pe care le rotesc, iar daca va uitati prin articolele mele cu produse preferate o sa observati despre ce marci este vorba. 
Printre cele mai recente campanii Buzzstore la care am fost selectata am primit gratuit sa testez sapunul lichid cu o patrime crema hidratanta Dove. Acesta nu este o nouatate pentru mine, il folosesc de un car de ani si o sa il folosesc in continuare. Nu stiu sa il descriu in termeni tehnici, sapunul e sapun, dar va pot spune ca in comparatie cu alte sapunuri pe care le-am folosit, acesta este cremos si nu mai simt nevoia sa folosesc crema de maini dupa. Sunt sapunuri de la care imi simt mainile curate si cam atat. Dupa Dove simt un iz de parfum cateva minute bune dupa ce ma clatesc cu apa, iar in timp se vede diferenta: maini fine si catifelate.
Folosesc si alte produse Dove, pe langa sapun, iar preferatele mele sunt cele cu aroma de vanilie si unt de shea si sunt prima care recunoaste ca de varianta clasica m-am saturat pana peste cap :) Ca sa ne trezeasca mereu interesul le-as recomanda celor de la Dove sa scoata mereu sau cel putin la cativa ani arome noi si imbietoare. Nu de alta, dar oricat de bune ar fi produsele lor, la un moment dat te saturi si cauti altceva. Cel putin asa fac eu. Voi cum procedati? Sunteti fideli unei anumite game/arome?

Daca vrei si tu sa testezi gratuit diverse produse direct la tine acasa, fara nici un cost, atunci inscriete aici, raspunde la chestionarele disponibile si in scurt timp o sa devii un super buzzer!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu