Maine de Guillaume Musso, Recenzie

Am ales sa citesc cartea Maine de Guillaume Musso dupa ce am vazut in scurta descriere de pe site-ul editurii All ca personajele principale traiesc in vremuri diferite. Nu ma pasioneaza in mod deosebit cartile cu personaje atemporale sau calatori prin timp, dar ceva m-a atras la povestea asta. 
Matthew e un profesor de filosofie la Cambridge, un vaduv tanar, cu o fetita de 5 ani. Emma e o tanara degustatoare de vinuri care locuieste la New York, recent despartita de amantul ei, un tip casatorit. Iar povestea lor incepe de la un calculator cumparat second hand de profesor care gaseste niste poze ce ii apartin Emmei. Relatia lor incepe printr-un schimb de email-uri, se hotarasc sa se intalneasca maine pentru schimbul de fotografii la un anumit restaurant, amandoi ajung la timp pentru intalnire, dar problema e ca Emma traieste in 2010, iar Matt in 2011. Va las pe voi sa descoperiti cum si unde se vor intalni cei doi in realitate :)

Am citit cartea intr-o singura sesiune pentru ca eram nerabdatoare sa aflu finalul. Daca ma prinde povestea nu pot sa o las de pe o zi pe alta si chiar daca este destul de stufoasa cartea, se citeste usor si nu mi-am pierdut interesul pe parcurs. Imi place ca este si thriller si roman politist si roman de dragoste. Are putin din toate, adica fix ce ii trebuie ca sa fie o carte de succes. 

„Un roman de acțiune care îți taie respirația, condimentat cu elemente de comedie romantică. Un succes garantat.” - RTL
„Un thriller psihologic pe care nu-l poţi lăsa din mână.” - France Info
„O intrigă poliţistă palpitantă pe fondul unui triunghi amoros. Impresionant!” - Metro 
„O poveste de dragoste care sfidează legile timpului și o acțiune cât se poate de complexă care te ține cu sufletul la gură până la ultima pagină.”- Le Figaro littéraire


Daca va intriga aceasta poveste, o gasiti pe editura All, in categoria Strada Fictiunii la un pret redus de 23 de lei. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu