Produse terminate, 31


Aseara am vazut si eu ca mi s-a umplut punguta cu produse terminate si ca e timpul sa va arat agoniseala mea din ultimele doua luni, asa ca azi va prezint recolta mea de produse terminate in ianurarie, februarie si inceput  de marti!
1) Apa micelara SensiBio H2O de la Bioderma: am pierdut sirul sticlelor folosite, o am mereu in casa si chiar daca incerc mereu alte produse, tot acesta este preferata mea si ma intorc mereu la ea. Am scris mai pe larg aici.
2) Masca de fata Planet Spa Himalaya Goji de la Avon: am uitat complet de acest produs, il am de ani de zile. L-am folosit intens cand l-am cumparat, apoi am uitat de el. Am scris despre el aici
3) Apa de gura Sensodyne: prima data cand folosesc aceasta apa de gura, cam dulceaga pentru mine, putin mentolata. Merita recumparata.   
4) Sampon uscat Batiste XXL Volume, cu review aici. De-alungul timpului am observat si ceva efecte negative ale folosirii acestuia in sensul ca imi usuca parul spre varfuri. Dar nimic grav care nu se poate repara cu ceva masti pentru par.
5) Sapun Sweet Kiss cu aroma de trandafir de la Careline: cumparat strict pentru ambalajul placut si pentru ca era o marca noua pentru mine. Ma bucur ca am descoperit acest produs, imi place textura cremoasa si faptul ca atunci cand ma spal pe maini miroase foarte intens, dar dupa cateva minute trece efectul. Adica imi place pe moment sa simt parfumul, iar apoi nu mai vreau sa il simt. Sunt si eu ciudata :))) 
6) Rezerva de sapun Dove: m-am saturat de el si totusi il cumpar mereu. Cand sunt in fata raftului cu sapunuri daca nu imi atrage nimic atentia in mod deosebit, intind mana dupa clasicul Dove alb. 
7)  Betisoare pentru corectat machiajul de la Cleanic: nu mi-au prea placut ca forma, batul prea subtire si partea de bumbac prea "slaba", mica, dar le-am cumparat pentru ca erau la oferta. 
8) Mostra sampon 63 Rekze: ofera parului volum, mi-a placut mult. Daca are si efect contra caderii parului dupa cum se lauda ar fi super. Mie mi se pare scumput produsul, dar pentru cine are probleme cu parul cred ca merita incercat. Eu il vreau doar pentru volum, ca in rest nu am probleme, in acest moment :)) .
9) Unt de corp cu shea ( cred ) de la Body Shop: are un miros de cacao pura, nu mi-a placut deloc. Cumva amar. Consistenta difera mult de cea a sortimentului cu capsuni. Ar fi trebuit sa fie la fel, nu? Practic e acelasi produs, difera doar parfumul si substantele folosite pentru a ajunge la aroma respectiva. Acesta era mai tare si nu asa de cremos ca cel de capsuni. Acela mi-a placut mult de tot, pe acesta nu vreau sa il mai cumpar in veci. Hidrateaza bine, nimic de comentat, dar nu am avut acelasi sentiment de placere la aplicarea produsului pe corp. 
10) Fard de obraz Tender Blush On de la Farmasi: un roz prafuit, roz pal, perfect pentru cine nu vrea sa aibe obrajii prea imbujorati. 
11) Un aplicator de pudra, tip burete, gasit printr-un colt de sertar.
12) Crema antiperspiranta Protesud de la Vectem, cu review aici. M-am obisnuit cu acest produs tip crema, iar acum ca am invatat cum se dozeaza corecct, nu mai termin tubul asa de repede.
13) Mostra pasta de dinti Meridol: nu stiu daca se gaseste si la noi, eu am primit-o de la cineva din Elvetia. Seamana mult la gust cu pasta de dinti pe care o folosesc acum de la iWhite.
14) Mostre pasta de dinti Splat Sea Minerals
15)  Crema de zi si de noapte Alive de la Phito Cream. Are un termen de garantie destul de mic pentru ca are ingrediente organice si cum eu am obiceiul sa deschid mai multe produse in acelasi timp, am uitat de acesta, iar cand l-am redescoperit avea un miros ciudat si isi schimbae culoarea. S-a stricat ca sa zic asa.
16) Eyeliner negru de la Estee Lauder: nu se justifica pretul piperat in comparatie cu restul produselor de pe piata. Adica eu una nu am vazut cine stie de diferente. De fapt nici o diferenta. Tot negru e, dupa cateva ore tot se intinde, se strange in coltul ochiului. Adica chiar nu are nimic special. Posibil sa fie ceva din compozitie, habar nu am din ce sunt facute creioanele astea, dar mai mult de 80% cred ca platim renumele firmei.
17) Creion dublu alb - negru de la Avon: acesta chiar mi se pare inposibil de folosit, partea neagra abia scrie, iar cea alba nu se vede deloc pe pielea mea. Nu l-am folosit mai mult de 2-3 ori, il arunc pentru ca nici nu mai tin minte cand l-am cumparat si zace deageaba prin sertarele mele. 
18) Dischete demachiante de la Tami: prea aspre pentru tenul meu, nu mi se potrivesc.
19) Dischete demachiante de la Bella: nu stiu daca au schimbat ambalajul sau daca acesta este un sortiment nou, dar nu mi s-au parut la fel de fine ca cele pe care le foloseam eu inainte. De obicei Bella erau preferatele mele, acestea nu mi-au placut.  
20) Benzi pentru indepartarea punctelor negre de la 7th Heaven: nu indeparteaza nici macar 20% din punctele negre, am dat banii de pomana pe ele. 
21) Masca neagra, tot pentru indepartarea punctelor negre. Am dat o gramada de bani pe acest pliculet, 10 lei pt o cantitate minuscula si nu scoate nici un punct negru de pe fata, ba chiar o irita.  Daca gasesc timp o sa scriu mai detaliat despre ea alta data.
22) Solutie multifunctionala pentru intretinerea lentilelor ReNu Multiplus
23)  Lentile de contact +1 Softlens, care se schimba lunar.

Sunt bucuroasa ca nu am mai cumparat cosmetice ca nebuna in ultima perioada, vreau sa termin ce am prin casa, dar nu stiu cum se face ca mereu am nevoie de cate ceva fix din ce nu am pe stoc! Trebuie sa imi fac un inventar sa fac ce produse am prin casa si ce trebuie sa folosesc mai mult, ca innebunesc cand vad ca am produse sigilate si nu le deschid :)) 

Voi cum stati cu productia de produse consumate? Ce ati mai terminat?  

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu