Albirea dintilor acasa cu produse iWhite

De cand ma stiu am probleme cu dintii si sunt nemultumita de dantura mea: mostenirea genetica, nu am ce sa ii fac. Iar daca la forma nu prea poti umbla, ca ce am eu nu se corecteaza cu aparat dentar, atunci pot macar sa umblu la culoare.Asa ca atunci cand am vazut pe pagina de facebook Buzzstore ca va urma o campanie de testare gratuita a unor produse pentru albirea dintilor m-am inscriu si eu, dupa cateva zile am primit confirmarea ca am fost acceptata in program, iar mai tarziu am primit kit-ul de testare direct acasa. 
Pachetul include o pasta de dinti cu efect de albire iWhite, apa de gura Instant White si benzile de albire profesionale iWhite 2 Instant, plus un ghid de folosire si cateva vouchere cadou pentru prieteni de 20% reducere in farmaciile SensiBlue la achizitionarea  produselor din gama iWhite.

In prima saptamana am ales sa folosesc doar apa de gura si pasta de dinti sa vad ce rezultate obtin, fara benzile de albire. 
Am folosit pasta si apa de gura de 2 ori pe zi, seara si dimineata. Primul efect notabil a fost ca am scapat de gingiile inflamate. Mie imi par dintii mai curati si stralucitori, un usor efect de albire. Pasta de dinti are un gust dulce, chiar placut in comparatie cu ce folosesc eu de obicei iar apa de gura este pe placul meu pentru ca nu este foarte mentolata si nu simt ca imi ia gura foc de la ea.

Dupa ce am scapat de inflamatia gingiilor am folosit si benzile de albire iWhite. Nu am ajuns la performanta de albire cu 8 nuante, dar una, doua tot sunt. Eu sunt bucuroasa ca mi s-au albit caninii pentru ca acolo aveam eu problemele cele mai grave.

Benzile mi s-au parut ceva incomode prima data, in special pentru ca nu trebuie sa vorbesti timp de 20 de minute :)) Apoi m-am obisnuit. Am avut ceva emotii, ma gandeam ca poate inghit substanta aceea alba, dar nu am avut accidente, de fapt nu ai cum sa inghiti nimic, substanta este in mulajul de plastic si nu are cum sa cada de acolo. Frica mea cea mai mare a fost sa nu imi sensibilizez si mai tare dintii ca si asa am eu probleme, dar avand in vedere ca aceste benzi nu contin peroxid de hidrogen nu ataca smaltul dintilor.   Aceste benzi de albire se folosesc cu acordul dentistului dumneavoastra ca sa nu aveti surprize pe parcurs. Mie mi-a indicat sa astept sa scap de sangerarile gingiei, iar apoi pot sa il folosesc linistita. 


Stiam de la inceput ca aceste benzi nu au efect pe plombe, coroane sau implanturi, dar nici nu sunt afectate, asa ca aveti grija daca aveti plombe frontale pentru ca riscati sa va albiti dintii naturali si sa se vada diferenta intre plomba si dintele natural.
Nu stiu exact cat tine acest efect de albire, dar minim cateva luni banuiesc ca dureaza.
Rezultatele difera de la om la om, iar cele mai notabile rezultate le obtin bineinteles oamenii cu dintii patati de cafea si tigari. Daca doriti sa incercati un tratament de albire care nu afecteaza smaltul dintilor, va recomand kitul de albire iWhite Instant. Succes!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu