Produse terminate, 30

In loc sa termin 2016 cu o postare de produse consumate in ultimele 2 luni ale anului, m-am trezit ca deja a trecut Revelionul si eu inca nu am apucat sa scriu despre ele. Ambalajele goale sunt demult la gunoi, iar pozele stau frumos in telefon. Azi m-am incumetat in sfarsit sa le trec in registrul de evidenta al casei :)) asa ca iata mormanul meu de produse consumate in noiembrie si decembrie:
Nu e cine stie ce colecta, la prima vedere pare ca am consumat doar pasta de dinti, dar asa s-a nimerit acum sa termin aproape toate tuburile de pasta pe care le aveam incepute. Ca eu nu-s om normal sa incep doar un produs, eu deschid orice am in casa! 
1) Pasta de dinti Biorepair Oral Care Total Protective Repair: gust dulceag, nementolat, curata dintii, mi-a placut. 
2) Pasta de dinti G.U.M. HaliControl: si mai dulce la gust, putin mentolat, dar din pacate imi usuca gura foarte tare, asa ca nu o voi recumpara. Din ce am citit eu pe net senzatia de gura uscata este  data de sorbitolul din compozitie, adica un substitut al zaharului.
3) Mostra pasta de dinti Sea Mineral Splat: pasta verzuie, cu ceva particule neabrazive prin ea. Nu mi-a placut la gust. 
4) Pasta de dinti travel size Elmex pentru intarirea si protectia smaltului dentar: gustul imi pare super cunoscut, dar de cand o folosesc ma chinui sa il asociez cu ceva, dar nu reusesc. Trebuie sa o cumpar din nou, poate odata si odata o sa reusesc sa imi dau seama. Chiar ma enervez cand o folosesc ca nu imi dau seama de ce si cine imi aduce aminte :)) Ceva dulce in orice caz. Dulciuri demult apuse.
5) Pasta de dinti Colgate Sensitive Pro Relief: oribila la gust. Nu am mai folosit demult pasta de dinti Colgate, iar acest sortiment niciodata pana acum, dar nu vreau sa il mai folosesc vreodata. Colgate clasic imi place, cred ca varianta white foloseam eu, dar cand folosesc aceasta varianta parca am praf si ciment amestecate in gura. O senzatie super naspa. 
6) Capac pentru periuta de dinti. In loc sa cumparati un set de 2 capace de dinti la 8-10 lei, am descoperit in Kaufland o periuta de dinti cu capac la 2 lei!!! Nu inteleg cum poate sa fie asa de scump un amarat de capac din platic, iar capacul cu o perie de dinti chiar foarte misto e doar 2 lei.
7) Servetele umede cu musetel Dex Premium: destul de maricele si farte umede, imbibate exact cum imi place mie. Capacul de plastic este un plus pentru mine. Cred ca am dat 6 lei pe acest pachet, dar din pacate l-am cumparat din DCNeu, care e foarte departe in complexul Doraly, in afara Bucurestiului. Daca mai ajung pe acolo le voi recumpara, altfel nu am cum. Nu le-am vazut in alte magazine.
8) Servetele demachiante Alverde, cumparate din DM: slabute rau, mai mult uscate, nu te poti demachia cu ele. 
9)  Servetele umede Senza, cumparate din Cora, foarte micute sidintr-un material rar, daca trageai putin de el sa il intinzi puteai sa vezi prin el, abia te puteai sterge pe maini. 
10) Dischete demachiante Ebelin, marca prorpie DM. Mi-au placut, destul de fine si mai mari ca forma decat cele clasice. 
11) Dischete demachiante marca proprie Mega Image: prea aspre pentru mine, nu-mi plac, dar daca nu am alte variante la indemana sunt nevoita sa le cumpar.
12) Dischete demachiante Cleanic: printre preferatele mele, alaturi de cele de la Bella. 
13) Plasturi Alinta. Am o pereche de cizme nenorocite, din piele, care si acum ma deranjeaza, dupa ce am folosit spray pentru largirea lor, plus inca o gramada de metode neortodoxe de pe net :))
14) Rezerva de sapun Dove: clasicul Dove, cremos si bun.
15) Sapun Careline Midnight Glow cu unt de shea: cumparat pur si simplu pentru ambaj, mi-a placut eticheta. Miroase placut, e cremos, dar nu straluceste :)) 
16) Sampon Klorane cu extract de bujor, cu review aici
17) Sampon uscat Batiste XXL Volume, cu review aici
18) Mostra sampon Rekze 63: mi-a placut destul de mult de la prima spalare. Miroase bine, lasa parul voluminos, dar din pacate un pliculet mi-a ajuns pentru o singura spalare. Ei recomanda ca dintr-un plic sa te speli de 3 ori. Poate cine are parul scurt?!
 19) Dizolvant pentru oja cu acetona Cien, marca proprie Lidl. Slabuta fata de alte dizolvante, dar imi place mult sistemul de dozare. De regula dupa ce termin acetona din sticla, cumpar altceva si torn in acest recipient pana mi se pare mie ca se uzeaza plasticul. Dupa care cumpar iar dizolvantul Cien si se repeta povestea. 
20) Dizolvant pentru unghii Care, cumparat din Mega Image. Cantitate mare la un pret rezonabil. Comparabil cu Cien la efect. 
21) Ulei pentru cuticule CCn, bunicel, miros de piersica. 
22) Lentile de contact Bausch & Lomb, lentile cu dioptrii, de vedere, nu pentru schimbarea culorii ochilor.
23) Trusa de sclipici pentru ochi Beilizz: cel mai prost sclipici pentru ochi cumparat vreodata de mine. Era un fel de gel colorat cu particule de sclipici prin el, care nu se usca niciodata. Am pus si feohnul pe ochi sa se usuce, dar degeaba. Se creeaza dare inestetice, se imprastie peste tot, nu poti sa ii dai forma, nu se poate lcura cu el. Culori super frumoase, dar degeaba. M-am jucat de vreo 2 ori cu ea pe ochi, dupa care am folosit trusa la ceva mai practic. La ora de lucru manual pentru copii :)) Nici aici nu am avut mare succes din acelasi motiv pentru ca nu se usca pe hartie, iar cand luai obiectul respectiv in mana te murdareai tot. Am facut un fulg de zapada din carton inainte de Craciun si acum daca pun mana pe el se ia culoarea. Noroc ca nu a costat foarte mult, vreo 15 lei cred. 
24)  Calciu, Magneziu si Zinc: complex pentru piele, par si unghii. Rezultate pauza, dar eu continui tratamentul. 
25) 5-in-1 Wonder Lash Mascara din gama The One de la Oriflame, cu review aici. 

Acum am si eu o curiozitate ca tot am terminat eu atatea tuburi de pasta de dinti. Voi ce folositi? Eu vreau ceva mentolat, dar nu foarte, cu efect de albire si pe cat posibil pentru dinti sensibili. De regula folosesc Parodontax, dar m-am cam saturat de ea dupa cum se vede din incercarea mea de a testa cat mai multe paste de dinti :))  




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu