Prima mea comanda Bonprix de Craciun

Craciunul a trecut, dar pentru mine inca e sarbatoare. Probabil pentru ca sunt inca in vacanta. Zilele acestea nu am prea stat pe net, nu am intrat pe blog, lenevesc toata ziua, ma uit la filme si mananc dulciuri. Stau toata ziua in pijamale si uneori ma gandesc cu groaza la ce imi va arata cantarul la sfarsitul concediului! Din cand in cand mai probez ceva hainute sa vad daca mai incap in ele iar primele pe lista sunt cele pe care le-am primit cadou :) 
Blugii skinny cu talie inalta de la Bonprix sunt marimea 38 si corespund marimii clasice de jeans numarul 30. Din poza de pe site ma asteptam la un material de blug "normal", dar sunt mai degraba colanti decat jeans. Sunt foarte subtiri si materialul nu este denim clasic, desi la prima vedere seamana. Materialul nu este elastic, nu se lasa la purtat. Nu pot fi purtati iarna, dar par perfecti pentru primavara - vara, chiar o toamna temperata. 
Imi plac, imi vin bine, dar atentie mare la marimi. Dupa tabelul de pe site eu trebuia sa comand marimea 42, dar stiam eu ca ma incadrez intre 38 si 40, asa ca am riscat putin si am ales 38. Recunosc totusi ca probabil 40 ar fi fost perfect pentru mine. M-am chinuit putin sa inchid nasturul, dar pe picior imi vin bine. 
 Probabil 40 ar fi fost loose, larg pe picior. Eu una ma simt bine in 38, chiar daca ma strange putin la burta si numai gandul ca am pantaloni marimea 40 m-ar fi scos din minti :)) 
Bluza cu paiete e tot de pe Bonprix si face parte din colectia noua: cand am ales-o eu nu avea nici o recenzie pe site! Am ales tot marimea 38, dar am cam dat-o in bara aici. Trebuia sa fi ales o marime mai mica. De obicei nu ma deranjeaza bluzele largute, dar in acest caz imi doream ceva mai mulat. Imi place mult modelul, culoarea, paietele, combinatia de materiale. 
Dupa tabelul lor trebuia sa fi ales marimea 42. Cred ca innotam in ea! Marimea 38 este mare in spate, la umeri, se strange material sub brate si este putin incomoda. Lungimea bratelor este de asemenea mare de mine, ajunge cam la jumatatea palmei daca nu o suflec. Totusi i-am venit eu de hac: am aplicat tratamentul minune cu apa fierbinte, a intrat la apa, iar acum se poate purta cu usurinta!  Din cauza paietelor trebuie folosit ceva mai mult balsam de haine ca de obicei, altfel materialul tinde sa zgarie... pana te obisnuiesti cu el.
Varianta alba sau ecru cum au ei scris pe site mi se pare cea mai draguta, desi nu arata rau nici pe rosu. Negru nu are acelasi farmec in acest caz. Desi mi-am comandat un model asemanator pe negru, pe care o sa vi-l arat mai tarziu :)) 

Eu sunt multumita de aceste 2 produse de pe Bonprix si inainte sa comandati ceva nu uitati sa cititi recenziile produselor de pe site pentru ca nu intotdeauna se potrivesc marimile din tabel cu realitatea. In cel mai rau caz produsele pot fi schimbate/returnate.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu