NOTD, Charm Limit 25

De multe ori cumpar oja doar pentru ambalaj. Asa a fost si cazul ojei Charm Limit nuanta numarul 25: mi-a placut mult forma sticlutei de mar muscat, gen sigla Apple inversata :)
Aveau mai multe nuante, dar nu mi-au placut deloc, prea sterse pentru gustul meu, iar culoarea neagra numarul 25 a fost singura acceptabila cat de cat pentru gusturile mele.
Este un negru mat, dar eu am folosit un top coat cu efect de luciu, asa ca nu se vede finish-ul adevarat al acestei oje in aceste fotografii. 
Se aplica uniform dintr-un singur strat, dar pentru o culoare intensa recomand 2 straturi. Se sterge usor cu orice fel de acetona, dar pateaza unghiile daca nu folositi un lac de protectie inainte. Rezista 4-5 zile pe unghii. Fotografiile acestea sunt realizate in a 4-a zi de la aplicare. S-a dus foarte putin de pe varful unghiei mare, dar asta a fost vina mea pentru ca nu am sigilat unghia. Dupa le-am mai tinut 2 zile. Dar media este undeva la 5 zile.
Am cumparat aceasta sticla de oja cu 3 lei de la un magazin din interiorul statiei de metrou Eroii Revolutiei. Pe inelar am folosit Farmec nuanta numarul 2841, pe care o puteti vedea mai bine aici.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu