Fun beauty tag

Cum nu am nici un articol in prelucrare si azi am ceva timp liber la dispozitie, m-am gandit sa scriu in avans cateva articole. Problema majora e ca pe telefon am doar poze cu diverse manichiuri pe care nu am apucat sa le prezint pe blog pana acum si cum  nu vreau sa va plictisesc doar cu informatii despre rujuri si oje ( am impresia ca doar despre asta am scris in ultimul timp), am ales sa caut pe google un tag dragut. Scap si eu de plictiseala si asa mai aflati si voi lucruri noi despre mine :) 

Ceva lejer, usor de raspuns pentru mine si usor de procesat pentru voi, ca doar tot e duminica: fun beauty tag!

1. Mergi la intalnire si ai la dispozitie doar 5 minute pentru a te machia. Ce produse folosesti in acest caz? 
Eyeliner, rimel, ruj, bb cream. Daca mai am timp la dispozitie as pune fard pe pleoape si blush in obraji. 

2. Alege un trend: ochi de pisica, un blush roz super hot sau gene false sub forma de pene!
Nu imi sta deloc bine cu tus de ochi care e elementul principal in realizarea ochilor de pisica si nici nu imi plac genele false cu pene, asa ca prin eliminare aleg ce mai ramane: blush-ul hot roz super pink!

3.  Daca ar trebui sa renunti la toate produsele de machiaj pentru doua luni sau ar trebui sa renunti la toate produsele tale de ingrijire a tenului pentru o saptamana, ce ai alege?
De-alungul timpului am renuntat si la una si la alta, fara repercusiuni majore, dar niciodata pentru o perioada asa de indelungata. Am stat fara machiaj 2 saptamani cat mi-am tratat o conjuctivita si am mers bine mersi la munca, dar recunosc ca am folosit ruj. Iar fara produse de ingrijire a tenului am stat in jur de o saptamana cat am fost in vacanta acasa la tara. Dar de dragul jocului, aleg sa stau 2 luni fara produse de machiaj.

4. Ce produse de machiaj nu iti lipsesc din poseta? 
Rujul. Este singurul produs de machiaj pe care il am in geanta. De vre 2 luni am descoperit servetelele pentru fata care absorb sebumul, dar le-am folosit o singura data pana acum, dar de cand le-am cumparat le am mereu in geanta. Poate la vara sa incep sa le folosesc mai mult.

5.  Care sunt acele produse la care te intorci mereu de-a lungul timpului? 
Oricat de multe ape micelara incerc, pana la urma tot la Sensibio H2O de la Bioderma ma intorc. Am perioade in care mi se pare ca nu mai e asa de buna ca la inceput, dar dupa ce folosesc ape mai proaste, Sensibio mi se pare divina. In cazul sampoanelor de par, oricate as incerca tot Johnson's Baby este ideal pentru mine. Pentru fata prefer Sebium Global, tot de la Bioderma, iar la produse de machiaj nu cred ca am recumparat de 2 ori acelasi produs, in afara de rimeluri si un balsam de la Oriflame care il luam mereu in liceu. Habar nu am numele acum. Avea un ambalaj alb complet si o culoare roz, super pala, aproape invizibila pe buze. 
6. Smokey eyes sau buze rosii? 
Fara indoiala buze rosii. Mai usor, mai rapid, nu trebuie atata indemanare ca la smokey. Daca as fi mai priceputa in tainele machiajului, poate as alege smokey. 

7. Ruj sau lip gloss?
Prefer rujul, dar nu spun pas nici la lip gloss atata timp cat nu este lipicios si nu curge de pe buze. 

8. S-a intamplat sa iubesti la nebunie niste produse care te asteptai sa nu iti placa?
Nu prea. Daca ma astept sa nu imi placa ceva, atunci nu cumpar. Mai degraba e adevarata alternativa. S-a intamplat sa nu imi placa produse care aveam impresia ca o sa mi se potriveasca. 

Daca va plac intrebarile va invit si pe voi sa raspundeti in comentarii sau direct pe blogul vostru, daca aveti. Mi-ar placea sa va citesc raspunsurile.






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu