Crema hidratanta de maini Honey & Milk Gold de la Oriflame, review

Unul din produsele mele preferate de la Oriflame este crema de corp din gama Honey & Milk Gold. Cred ca am ani de zile de cand nu am mai folosit-o, dar cand am deschis crema de maini din aceeasi gama m-au napadit amintirile. Miroase identic, dar nu asa de intens. Oricum, imi place mult.
Nu tin minte sa fi cumparat acest produs, mai mult ca sigur l-am primit la un schimb de cosmetice. I-am cautat pretul pe net si vad ca este 14 lei in catalogul Oriflame. 
Are o textura densa, crema isi pastreaza forma din tub pana incepi sa o masezi in piele, fata de altele care incep sa "curga", contine proteine din lapte si extract din miere din surse organice
Se presupune ca ofera hidratare, ingrijire si protectie pielii uscate timp de 24 de ore. Eu simt ca imi netezeste piele pe moment, dar la prima spalare pe maini imediat dispare efectul de catifelare al pielii. Un plus este faptul ca intra repede in piele si nu o lasa pelicula grasa, chiar daca uneori simt ceva ulei in palme. Am aceasta problema cu mai multe produse de acest fel: pe pielea mainilor nu lasa pelicula grasa, in schimb pe palme da. Tebuie sa imi frec palmele de brate, abdomen sau pe picioare ca sa scap de senzatia asta de palme uleioase. 
In mod normal m-ar enerva foarte tare chestia asta, dar pentru ca eu probleme grave cu mirosurile, in sensul ca nu suport multe parfumuri, trec cu vederea pentru ca imi place mult parfumul acestei creme de maini din gama Honey & Milk Gold Oriflame. 

Daca ati folosit aceasta crema, mi-ar placea sa citesc parerea voastra despre ea.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu