Crema anticelulitica cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant, Review

De mai bine de un an de zile ma chinui sa termin crema anticelulitica cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant. O tin in baie la vedere, dar mai mereu ma feresc de ea. Intra super greu in piele, la genul ca imi ramane pielea alba 4-5 minute de la aplicare.
Si daca va ganditi ca dau eu prea multa crema pe corp, gresiti. Am incercat numeroase variante, crema putina, si mai putina, pe pielea umeda, pe pielea uscata, pur si simplu se absoarbe greu in piele. Uneori am impresia ca dau cu var pe piele, asa se vede cateva minute dupa aplicare. Este recomandat masajul prin miscari circulare pana la absorbtia totala a cremei. Banuiesc eu ca poate si din acest motiv ramane atat timp pielea albicioasa, ca sa te forteze sa iti faci masaj! Pentru ca eu recunosc ca am obiceiul sa dau rapid cu crema si gata, astept sa isi faca efectele, fara pic de masaj. Si uite asa daca folosesc acest produs vreo 5 minute stau si ma "masajuiesc"! 
E adevarat ca are un efect super hidratant si a doua zi te trezesti cu pielea neteda si catifelata, dar daca transpiri cumva pe picioare iese crema din tine :)) 
Am avut o perioada in care am folosit-o constant, dar dupa ce am trecut de jumatatea tubului am cam renuntat la ea pentru ca e foarte incomoda din cauza ambalajului tip borcan. Nu are spatula si e aiurea sa bagi mana in recipient. Nu de alta, dar nu prea mai ajung.
Rezultate uimitoare asupra celulitei nu am observat. Imi place efectul de hidratare si netezire, are un miros acceptabil si cam atat. 

Pentru ca ma stresa consistenta prea densa a cremei, m-am apucat de experimentat intr-o seara si am turnat treptat ulei de argan in crema pana a ajuns la o consistenta mai light, fix pe  gustul meu. 
Citisem eu ca uleiul de argan e recomandat in tratarea celulitei si am zis ca nu strica sa incerc sa le combin. Crema obtinuta are o culoare ceva mai inchisa decat originalul miroase la fel, dar intra mai repede in piele! De fiecare data cand simt ca se "ingroase" crema, torn ulei de argan in ea. Nu am avut reactii adverse, nu cred ca strica, macar am impresia ca imbunatesc eu formula cremei :) 

Pe total consider ca are si plusuri si minusuri. Momentan mai multe minusuri din punctul meu de vedere. Daca ar schimba ambalajul cu unul mai practic, gen tub pipeta sau sticla cu pompa de dozare atunci as recumpara aceasta crema anticelulitica cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant. 

Are un pret mic pentru o cantitate de 500 ml, in jur de 23 de lei si o gasiti in plafare si pe site-ul oficial Cosmetic Plant aici

Ati folosit aceasta crema? Cum v-ati inteles cu ea? 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu