15 modele de manichiuri de Craciun

Dupa cum imi este obiceiul de-alungul anului, de fapt de prin octombrie,  am strans de pe net o mica colectie de manichiuri cu tematica de Craciun si am ales sa va arat cateva dintre ele care imi plac cel mai mult, un fel de top 15 manichiuri de Craciun 2016.
Nici anul acesta nu am noroc de unghii lungi, fix ieri mi s-au rupt doua din carne ( bine macar ca nu am simtit )  si am fost nevoita sa le scurtez pe toate. Dar macar ma uit la poze si imi imaginez ca daca as avea talent mi-as desena astfel de minunatii pe unghii. Stiu ca unele sunt manichiuri cu gel, dar banuiesc ca se pot picta si din oja normala.
Anul acesta nu le mai sortez dupa motiv sau tematica, doar dupa preferintele mele personale. Este foarte greu de ales un singur model preferat, toate imi plac. Primele 6 sunt un fel de locul 1 :))

 
 
Fata de anul trecut, noutatea sezonului ca sa zic asa este manichiura cu floarea de Craciunita, cea cu pinguini si cele cu reni. 

Culorile mele preferate au ramas la fel: predominant rosu, alb, argintiu, albastru, verde, putin auriu si negru. 

La cat de mic am patul unghial, nu am loc  sa fac nici macar un fulg, dar visez ... Voi ce modele de unghii alegeti pentru Craciun?

Daca prin absurd nu va multumeste nici un model din acestea, mai am cateva sugestii cu modele de unghii de Craciun:
- top 15 manichiuri de Craciun 2015 aici.  
- inca 6 modele tot din 2015 aici 
- model cu brad din 2014 aici




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu