Pantofi eleganti cu toc

Daca saptamana trecuta vanam ofertele pentru cizme de iarna, azi caut pantofi. Am nevoie de o pereche de pantofi eleganti, din piele, cu toc subtirel, inalt, dar nu foarte inalt, numai bun sa dansez o seara intreaga la petrecerea de crestinare a unui bebelus. 

Pentru ca am aflat saptamana trecuta de Eclipsa de Preturi de pe ZorileStore  care va incepe pe 18 Noiembrie, adica de campania de Black Friday cu reduceri de pana la 60% , am intrat din nou pe site la categoria de pantofi cu toc si am lasat inima sa aleaga:
M-a atras aceasta pereche de pantofi cu toc din piele, cu imprimeu floral pentru ca se potrivesc perfect cu tinuta aleasa de mine pentru evenimentul la care am de gand sa ii port si cu siguranta se  va asorta usor  la alte tinute, fie ele elegante sau chiar de birou.

Pe acest magazin online gasiti o oferta variata de produse: incaltaminte pentru femei, cat si pentru barbati, de la papuci la pantofi, de la balerini la cizme pana la incaltaminte de sport originala, chiar si imbracaminte, accesorii si echipamente pentru antrenamente sportive.  

Daca nu mai aveti rabdare pana la Eclipsa de Preturi si daca produsul dorit este marcat ca fiind din colectia Noua ( marcat cu bulina "Nou") , atunci ai sansa sa il cumperi cu 25% reducere daca lasi un mesaj echipei Zorile Store pe facebook fara sa mai astepti Black Friday. Spor la cumparaturi! 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu