NOTD, Flormar Sorbet S02

Mancam un mar Granny Smith cand mi s-a pus pata ca vreau unghii verzi. Am deschis cutia cu sticlute de oje si primul verde care mi-a picat in mana a fost Flormar Sorbet S02. Nu am mai pus mana pe el de mai bine de un an de zile cand am fost la mare in august 2015 si v-am aratat pozele aici., dar se comporta mai bine decat la inceput in sensul ca rezista mai mult timp pe unghii. 
Daca inainte rezista 2 zile, acum stau linistita 5-6 zile. Posibil si mai mult daca nu m-as plictisi de culoare. Pozele acestea sunt realizate la 5 zile dupa aplicare. Se vede ca s-a dus putin de pe varfuri, dar doar pe 2 unghiute, in rest sunt perfecte. 
Procedura clasica: oja in 2 straturi, sigilata cu un top coat,  pentru ca am vrut eu culoare mai inchisa, mergea si unul singur. Am pus niste frunzulite pe unghie si gata, all done! 

Voi ce culoare mai purtati acum pe unghii? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu