Gel de dus si gomaj marca proprie Sephora

Acum cativa ani eram innebunita dupa gelurile de dus Sephora. Probabil pentru ca erau o noutate pentru mine. Treptat am inceput sa folosesc si altele, mai la indemana, adica ce gaseam la magazinul de la colt sau prin supermaketuri si am renuntat la ele. Dar dupa cum se invarte roata, am ajuns sa frecventez Sephora din nou si am inceput iar sa cumpar gelurile de dus marca proprie Sephora.
La prima vedere nu mai sunt ce erau. Sau poate nu mai sunt eu asa de entuziasmata de ele. Sau de cand am probleme cu parfumurile, nu mai suport eu majoritatea gelurilor de dus de la Sephora. Singurul care imi place este varianta cu afine. Il tolerez pe cel cu lamaie, dar restul sunt insuportabile. Mi se pare ca au un miros fake, sintetic, chimic, oribil. Ciocolata se aseamana cu vanilia, nu vad nici o diferenta intre ele. Cel de portocale numai a portocale nu aduce. Dar nu va luati dupa mine, am persoane in casa carora le plac aceste arome pe care eu nu mai pun mana. 

Sunt geluri de dus care fac mai putina spuma decat variantele clasice din supermarketuri, nu sunt asa cremoase si uneori imi usuca si pielea. Mie nu mi se mai potrivesc, dar il folosesc pe cel de afine pentru ca imi place maxim parfumul. Iar exfoliantul din aceeasi gama este de vis. Are multe particule abrazive prin el, destul de maricele, care dor putin pe pielea arsa de soare, dar acceptabile pentru o piele "sanatoasa".  

Parfumul gelului de dus se simte doar in baie, in schimb cel al exfoliantului folosit in combinatie cu gelul din aceeasi gama rezista ore bune. 

Daca nu ma insel gelurile de dus costa in jur de 17 lei, exfoliantul 30 de lei si laptele de corp 34 si untul de corp 60 de lei. Pastilutele de gel sunt cam 3 lei bucata. 

Sunt cateva arome pe care nu le cunosc si sunt curioasa sa vad cum sunt, dar o sa incerc pastilutele mai intai. Nu ma mai arunc la varianta normala din prima. Chiar daca nu mai sunt asa de multumita de ele, sunt dispusa sa incerc si altte variante.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu