Nightwear from Dresslink.com

Parca mai ieri ma plangeam ca inca ma acopar cu pilota, iar azi nu mai stiu cum sa arunc hainele de pe mine ca sa reusesc si eu sa dorm cateva ore pe noapte. Stau treaza de la caldura, nu ma odihnesc, pierd vremea pe net si a a doua zi nu sunt bune la nimic. Solutia perfecta ar fi sa imi instalez un aparat de aer conditionat in casa, dar cum inca stau cu chirie si nu am bani de investit in casa altcuiva, solutia cea mai buna in acest moment este o pijama confortabila si un ... ventilator ieftin. Ventilatorul l-am rezolvat, acum ramane de vazut ce pijamale imi aleg. De obicei imi plac cele din 2 piese: maieu si pantaloni scurti, dar in timp ce ma tot holbam pe site-urile de haine chinezesti de pe care tot imi cumpar eu hainute, am vazut si cateva gen camasi de noapte care imi plac. Nu sunt transparente, nici foarte sexi, numai bune de dormit in ele. 

Set Babydoll Sleepwear Mini Irregular Night Dress

V-Neck Sleep Lounge Shift Dress Short Nightgown

Daca sunteti mai mult genul de om care prefera sa doarma in tricou, am gasit cateva optiuni mai dragute, cu putina dantela si ceva mai lungi decat un tricou normal.

Spaghetti Strap Nightgown Lace Patchwork Sleepwear Robes

Se gasesc in mai multe culori, dar eu am preferat pe gri si negru.

 

  • Women Sleepwear 2 Piece Slip Cami Pajama Set

  • Cred ca acest set din 2 piese este preferatul meu din toate acestea. Toate imi plac, dar acesta are ceva care ma atrage in mod deosebit. Imi place si varianta pe gri, are si model cu dantela neagra, dar mie imi place contrastul din materialul negru cu dantela alba. 

  •  

    Women Casual 2 Pieces Pajamas

    Ultima varianta este ceea ce port eu de obicei. Cam asa arata pijamalele pe  care le aleg de obicei, doar ca difera culorile si imprimeul. Se gasesc pe toate drumurile ca sa zic asa. Daca tot comand ceva de pe net macar sa iau ceva ce nu gasesc prin magazine pe la noi, dar totusi am zis sa va arat o oferta diversificata.

    Toate aceste modele costa intre 5 si 10 dolari, iar unele au chiar preturi reduse zilele acestea, iar daca cumparati mai multe produse puteti folosi si urmatoarele cupoane de reducere:

    DLblog5 == Get $5 off pentru cumparaturi mai mari de  $59
    DLblog10 ==Get $10 off  pt. cumparaturi mai mari de  $99

     

     




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu