Bloom Print Fit & Flare Shein Dress Black

Nu stiu de ce dar in ultima perioada mai toate comenzile mele de pe Shein ajung la Posta Vamala. Daca la posta de care apartin ma mai inteleg cu domnele de acolo, aici imi vine sa le zic cateva ... sa ma tina minte. Totusi, ma bucur ca azi nu am pierdut vremea pe la cozi, a fost mai liber, dar nu am scapat nici ieftin pentru ca am avut ceva discutii cu doamna de acolo pentru ca nu a inteles ca de aceasta data nu am avut ce extras de cont sa ii arat avand in vedere ca am achitat comanda cu puncte de fidelitate. Adica nu am platiti nici macar un leu. Pana la urma s-a rezolvat, mi-a dat coletul si nici nu am platit taxe vamale. Nu stiu daca a inteles ca am primit gratuit acest colet sau a vrut sa scape de mine mai repede :)) Nici ca ma intereseaza. Bine ca am scapat de posta... pana data viitoare adica!
Daca anul trecut as fi purtat fara stres aceasta rochie la birou , anul acesta ma gandesc ca e prea scurta :))) Ce inseamna sa te apropii de 30 de ani. Nu imi convine. Sau poate mi se pare ciudat pentru ca in ultimul timp mi-am luat doar fuste lungute, pana la genunchi.
 Materialul e destul de grosut, nu merge purtat vara, te topesti de cald in el, dar cred ca pentru toamna e perfect. Mai ales pentru ca nu trebuie calcat. Se inchide la spate cu fermoar, nu este un material elastic, asa ca aveti grija la marime. Eu am luat marimea cea mai mare XL si din pacate mai imi trebuie 2-3 cm de material ca sa inchid total fermoarul.  Pana nu mai slabesc putin nu o pot purta. Sau fentez soarta si astept toamna sa pot lua un cardigan pe deasupra tot timpul si asa nu se vede ca e mica :))) 

Aceast model de rochie Shein are o gramada de variante, culori si imprimeuri care mai de care mai frumoase si un pret mic, destul de acceptabil, de doar 13-14 dolari cand e la reducere, dar ma abtin pentru ca nu mi se potriveste marimea.
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu