Sampon si masca de par Elgon , review

Acum ceva vreme am castigat un premiu pe pagina Cameliei de la BeautyStory si am fost foarte nerabdatoare sa il folosesc. Am primit samponul si masca pentru toate tipurile par din gama Sublimia de la Elgon. 
Mai incercasem un sampon marca Elgon la o prietena si mi-a priit, asa ca a fost tare surprinsa cand am realizat ca nu ma impac deloc bine cu acesta. Primul hop a fost mirosul, ceva asemanator cu iarba verde, avocado si morcov. Asta percep eu, in realitate probabil e un miros fresh. Dar ca de obicei am zis ca trec peste daca are efecte bune. In timpul spalarii am obervat ca nu face multa spuma, lucru care nu m-a ingrijorat, calitatea unui sampon nu e data de cantitatea de spuma pe care o face. Am simtit cum mi se aspreste parul si m-am bucurat pentru ca parul meu e foarte fin si subtire. Problema a aparut cand mi s-a uscat parul si am observat ca e super mega incurcat. Niciodata nu mi se incurca parul mie ( cu exceptia cazului in care am folosit un sampon de la Farmec ). Iar problema este ca se incurca mereu, nu doar la primul pieptenat dupa spalare. Dau cu pieptenul prin par, schimb suvita, iar daca vreau sa revin din nou pe o suvita deja pieptena, este deja incurcata la varfuri. Are vreun sens ce zic? Pentru mine da. Trec si peste acest aspect. La 2-3 zile de la spalare a inceput sa ma manance capul. Problema noua pentru mine, nu am mai patit asa ceva de la vreun sampon. Ma gandesc ca e un semn ca trebuie sa ma spal iar pe cap. Zis si facut. Aceeasi procedura, acelseasi senzatii, dar de data asta ma trezesc a doua zi cu niste bubite rosii in cap. Dureroase cand le ating cu peria si care imi provoaca mancarimi. Initial nu am realizat ca este problema de la sampon. M-am gandit ca am mancat ceva prost, ca am o alergie. Ulterior am incercat si masca de par, primele dati am folosit doar samponul sa vad cum este. Acelasi miros intepator, dar cu mentiunea ca nu mi s-a mai incurcat parul dupa folosirea acesteia. 

Masca se aplica pe parul spalat, umed, 2-3 minute, iar apoi se clateste din plin cu apa.  Masca se vrea a fi un tratament de restructurare intensiva a firului de par: hraneste, repara si da luminozitate parului degradat. Mie mi-a lins indreptat parul, in conditiile in care il am ondulat si mi-a luat din volum, ceea ce nu imi convine. In schimb mi-am dat seama ca aceste 2 produse trebuie folosite simultan pentru a trata efectul de par incalcit al samponului. 
Pe scurt nu mi-au placut aceste produse si am renuntat sa le mai folosesc. Am revenit la mult iubitul meu Johnson Baby. Bubitele rosii s-auu vindecat, dar am ramas cu senzatia de mancarime. Nu asa de grav ca pe vremea cand foloseam Sublimia Elgon. Dupa ce am tot vazut ca se promoveaza intens pe facebook aceste produse Elgon m-au influentat sa le mai dau o sansa si am inceput sa le folosesc din nou si asa mi-am dat seama ca am un fel de alergie la acest produs pentru ca imediat mi s-a umplut capul de bubite rosii si mancarimi. M-am speriat si am fost la doctor unde am primit tratament pentru scalp sensibil si iritat si in aproximativ 2 saptamani am scapat de probleme.

Eu am avut o experienta urata cu aceste produse de la Elgon, dar ele sunt folosite in saloane, sunt considerate produse profesionala si nu am mai auzit lumea sa se planga de ele. Presupun ca sunt bune la ceva. Eu inclin sa spun ca nu le-as recomanda, dar pana nu incerci, nu stii cum reactionezi. 

Samponul costa 65  si masca 75 de lei. In acest moment au preturi reduse pe siteul oficial aici

Voi ati incercat aceste produse? Cum v-ati inteles? 




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu