Rochii de seara de la Sherry London

Anul acesta o sa fiu domnisoara de onoare la nunta unei colege de facultate, iar cum mireasa nu are preferinte a lasat la latitudinea noastra alegerea rochiei, a culorii si a modelului. Am tot fost prin magazine, am probat diverse modele si pentru ca am vrut ceva ce nu se gaseste "peste tot" am inceput sa caut online, sa gasesc modele din afara tarii. Si uite asa am gasit site-ul SherrylondonAu tot felul de rochii de seara , evening dresses ,  de la rochii scurte la rochii lungi ,  de la rochii de dantela, lace evening dresses pana la materiale lucioase, transparente sau cu cristale aplicate. Singura cerinta a miresei a fost ca rochiile alesa sa fie lungi - long evening dresses. Nu stiu sigur daca o sa am curaj sa comand ceva de pe un site de care nu am mai auzit pana acum. dar pana atunci eu am ales cateva modele pe care o sa le arat si celorlalte domnisoare. Poate alegem un model impreuna. Si chiar daca nu o sa comandam de pe Sherrylondon, macar o sa ne inspiram dupa modele si ni le facem la un atelier de croitorie. 



rochia rosie: aici
rochia verde: aici



rochia fuchsia: aici
rochia roz: aici
 rochia albastra: aici
rochia nude-rozaliu: aici

Am ales si culori aprinse si ceva pal, neutru.  Toate imi plac. Eu inclin spre primul model, cel rosu sau ultimul nude rozaliu. Am vazut si cateva modele frumoane pe negru, black evening dresses, dar nu este o culoare potrivita pentru o asa ocazie. Simt deja ca nu mai am rabdare pana la nunta! Voua ce model va place mai mult? Ce imi recomandati?



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu