Cumparaturi din Jumbo, 2

Nu merg prea des in Jumbo, dar si cand ajung acolo ma pierd cu orele printre rafturi pentru ca imi place sa analizez fiecare obiect in parte, chiar daca nu cumpar prea multe. De data asta am plecat din magazin cu ditamai plasa:
Am legat marginile ca sa imi fie mai usor sa o tin. Am mers in Jumbo cu un scop clar si precis de data aceasta: recuzita foto pentru o nunta. Adica tot felul de masti, palarii si ochelari haiosi. Preturile incep de la 2-3 leila 12 lei perechea de ochelari, 2-4 lei mastile din plastic pana pe la 15-20 pe palarie. Au preturi pentru toate buzunarele. M-am oprit pe la 250 de lei. Mi-ar fi placut sa cumpar mai multe, dar mi-am setat totusi o limita si am ales fix ce mi-a placut cel mai mult. Am depasit plafonul bineinteles, plecasem de acasa cu ideea ca nu cheltui mai mult de 200 de lei.
Toata lumea, de la copii la batranei s-au distrat cu ele. Ba unii chiar le-au "confiscat", nu le-au mai dat jos pe toata durata petrecerii si au plecat si acasa cu ele. Din toate produsele cumparate am mai ramas cu o pereche de ochelari, un baston rosu de plastic si o cravata colorata. Eu le-am incercat pe toate acasa,  dar la petrecere abia am avut timp sa fac o poza cu o palarioara.
Ma asteptam sa le folosesc si la nunta viitoare la care voi participa, dar de unde'. Trebuie cumparate altele. Nu ma gandeam ca o sa fie asa hit, incat sa plece lumea cu ele acasa. Pe unele obiecte a fost chiar "bataie". Multi au plecat dezamagiti ca nu au apucat si ei ceva. Printre care si eu pentru ca vroiam sa pastrez o pereche de ochelari in forma de inima. Nu  e bai, ca doar stiu unde ii gasesc! 
Pe langa recuzita foto s-au mai strecurat si cateva produse care nu erau pe lista de cumparaturi. Aveam in cap de ceva vreme sa imi schimb papucii de casa, iar cand am vazut bilutele pentru masaj in talpa, am stiut ca trebuie sa fie ai mei. Cred ca au fost 15 lei. Posibil si 10. Nu mai stiu exact. Nu sunt pe marimi clasice. Am gasit doar S si M. Eu i-am probat si am ales M: sunt putini mari, dar S ma strangea. Am ales si niste pernute de silicon pentru calcai si una pentru pantofii cu toc, in speranta ca ma voi simti mai confortabil. Suportul pentru bijuterii in forma de fluturas l-ati mai vazut in ultima mea sesiunea de cumparaturi din Jumbo aici si pe acesta l-am luat sa il dau cadou. Pretul a ramas identic: 10 lei. Am mai cumparat si niste dulciuri din care nu a mai ramas nici ambalajul pana am ajuns acasa. Si uite asa mi-am usurat buzunarul cu vreo 300 de lei. Am ochit cateva decoratiuni pe care mi le doresc, dar le tin minte pentru data viitoare :)




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu