Dantela si inimioare, Dresslink wishlist

Sezonul asta trebuie sa imi schimb garderoba de tricouri pentru ca vara trecuta le-am cam terfelit. Nu am tinut cont ca sunt haine abia cumparate si "bune" si le-am luat ba la sala, ba la alergat. Iar acum ca am inceput sa inlocuiesc haine groase de iarna din sifonier cu cele de vara, nu prea imi place cum arata materialul. S-a subtiat. Si in plus vreau ceva nou :)) Am gasit cateva variante pe net care imi plac.
Ambele au insertii de dantela ca un element care le scoate din anonimat. Cel roz costa 3,5$ si il gasiti aici, iar cel albastru este 4.91$ si il puteti vedea aici
Mi-au placut si aceste 2 maieuri, dar din cate imi dau eu seama sunt cam scurte si nu imi place sa raman cu burta la vedere. Imi place imprimeul cu inimioare si contrastul dintre alb cu negru sau rosu cu alb, dar nu stiu daca o le cumpar sau nu. Nu costa nici macar 3 dolari bucata si le gasiti aici. Se plateste transport in functie de greutate si ajung in 10-14 zile. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu