White Black Round Neck Houndstooth Flare Romwe Dress

Cred ca m-am lecuit de obsesia mea cu rochii albe. De acum inainte nici nu ma mai uit la modele de rochii daca nu sunt disponibile si pe alta culoare. Sunt mai mult decat dezamagita de ultima mea alegere, regret ca am ales acest model:
Nu imi displace total, dar nu e ce ma asteptam eu sa fie. In poza de pe Romwe pe care o puteti vedea aici banda neagra era sub talie. Posibil sa arate altfel pentru ca fata respectiva e mai slaba si are alt tip de silueta. Nu stiu.   Pe langa faptul ca modelul rochiei nu este cum vroiam eu, nici culoarea nu ma avantajeaza. Nu sunt eu o slabuta, dar parca arat si mai grasa in rochia asta. Ma enerveaza :))) Materialul e moale si elastic, nu se sifoneaza, are o lungime acceptabila. Suna ideal. Dar tot nu ma vad purtand aceasta rochie. 
Am comandat marimea L care se potriveste masurii M de la noi. Are un pret de 46 USD, iar in acest moment este redusa la 24. Daca va place o puteti comanda de aici sau daca va potriviti cu mine la marime 38/40 aveti sansa sa castigati rochia din imagini daca va inscrieti la concursul de pe pagina mea de facebook.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu