Produse terminate, 25

Of, am intarziat si de data aceasta cu prezentarea produselor terminate in luna Februarie! Dar ca de obicei am facut curatenie, m-am impiedicat de punga cu ambalaje goale si am luat atitudine :) Cam asa arata insirate:
In afara de 3-4 produse, restul au mai aparut pe blog  de cateva ori in articole cu produse terminate, asa ca daca nu comentez prea mult despre ele acum, puteti gasi mai multe detalii in alte postari de acest gen. Trebuie doar sa dati o cautare pe blog, butonul de search este undeva in partea dreapta sus a ecranului.
1) Rezerve sapun lichid Nivea, Dove si Dalan. Nivea si Dalan au o textura de sapun gel, Dove este sapun crema. Ca parfum imi place mai mult Nivea lemn grass, ca textura Dove pentru ca e mai cremos. Vara imi place mai mult sapunul tip gel. Depinde de chef si sezon.
2) Sampon uscat Batiste XXL Volume, cu review aici. De cand m-am vopsit ombre, cu parul mai inchis la radacina am observat si eu pudra alba pe par, fapt care nu il vedeam  cand eram blonda complet, dar nu ma deranjeaza. Se scutura usor parul si apoi nu mai este vizibil.
3) Sampon Johnson's Baby
4) Lotiune de corp So Alive! Skinnergy de la Elmiplant, despre care am scris mai multe aici
5) Mostra tratament pentru par subtire de la Morrocan Oil: nu stiu de unde am primit aceasta mostra si cum in toata sticluta aceasta au fost 2-3 picaturi de produs nu am avut destul timp sa vad daca e bun de ceva sau nu. L-am folosit o singura data. Tin minte doar ca m-a surprins faptul ca dupa ce am aplicat produsul pe par nu m-am spalat pe maini pentru ca nu le-am simtit uleioase. Initial am crezut ca am varsat eu sticla si am pierdut lichidul, dar nu am gasit urme, sticla e curata, capacul inchis, nu cred ca s-a evaporat.  
6) Vitamina A uleioasa, folosita in diverse creme si masti de par. Recent am descoperit ca exista si vitamina A pentru uz cosmetic. Nu stiu daca exista diferente majore intre ele. Stiu ca aceasta uleioase se poate inghiti, cea cosmetica in mod sigur nu, dar la proprietati cred ca sunt cat de cat asemanatoare. Posibil sa ma insel. Diferenta de pret intre ele este de 6-7 lei.  
7) Gel igiena intima Gyn-Phy de la Uriage: un produs ok, mult mai scump decat ce cumpar eu de obicei. Costa in jur de 29 de lei pt 100 ml, iar eu platesc cam 30 de lei pentru 250 sau 300 ml. Nu am avut reactii adverse, nu am ce ii reprosa, dar prefer altceva, in special gelurile intime fara miros. 
8) Servetele pentru igiena intima Lactacyd Femina: bune oricand pentru o reimprospatare rapida. Se mentin umede destul de mult timp de la deschiderea pachetului. 
9)  Pasta de dinti Parodontax si periuta de dinti cu peri moi, no name, cumparata din Kaufland cu 3-4 lei, dar imi place maxim. Acasa folosesc periuta electrica, aceasta este de la birou. 
10) Dischete demachiante Cleanic.
11) Solutia multifunctionala pentru curatarea si intretinerea lentilelor de la Renu Multiplus, suportul pentru lentile si lentila de contact de la Bausch&Lomb
12) Drojdie vitamizant in speranta ca imi vor creste unghiile mari si frumoase. A doua luna de folosire. Se observa o usoara imbunatatire ( din 10 unghii, cam jumatate se exfolieaza acum ). 
13) Pastile de ananas, v-am mai spus eu ca in prima luna nu am observat nimic, nici o scadere a apetitului sau a poftei de dulce. Dar am cumparat un pachet cu 2 tuburi, iar acum le-am terminat. Nu o sa il recumpar.
14) Capsule cu merisor : am ramas cu o tuse enervantaa dupa o raceala si am auzit ca merisorul e adjuvant in tratamentul impotriva tusei. M-am insanatosit. Nu stiu daca au ajutat aceste pastile sau pur si simplu mi-am revenit cu trecerea timpului, dar alte pastile pentru tuse nu am luat. 
 
Atat am terminat eu in luna Februarie, nimic iesit din comun, dar luna viitoare o sa am ceva produse mai interesante. La cat de greu m-am miscat, nu trebuie sa asteptati prea mult si urmeaza seria din Martie. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu