Romwe Club Dress Wishlist

Azi am avut chef sa caut tinute potrivite pentru o iesire in oras, ca tot se apropie Sfantul Valentin. Iar cand spun tinute ma refer la rochii. Ori ca iesiti cu prietenii in club, ori cu iubitul la restaurat, eu cred ca sunt potrivite pentru orice ocazie speciala. 
La prima vedere, e scurta si prea decoltata, dar ma atrage imprimeul joc geometric si culoarea. Imi place. Mai multe detalii despre aceasta rochie gasiti aici
Majoritatea rochiilor mele au aceasta forma, dar pana la urma fiecare rochie are ceva aparte. La aceasta m-a atras contrastul dintre maneci si decolteu, plus culoarea. O gasiti aici
Mulata, dantela si talie bine definita=combinatia perfecta! Mai multe informatii despre acest model gasiti aici
Negru si auriu, simple, sexy si elegant in acelasi timp. Mai multe informatii despre acest model gasiti aici
Nu puteam sa nu aleg si ceva roz! Pentru cine are impresia ca rozul este culoarea fetitelor se insala. Poti fi sexy si imbracata in roz. Daca va intereseaza acest model, il gasiti aici
Si daca tot se apropie Sfantul Valentin e nevoie si de ceva rosu, ca doar nu ii zice degeaba culoarea iubirii. Aceasta rochie e disponibila si pe negru, dar eu cred ca e mai interesant pe rosu. Puteti vedea ambele modele aici

Vestea buna e ca toate aceste modele sunt la reducere ( momentan) si au preturi cuprinse intre 15 si 26 de dolari ( 60-100 de lei). La urmatoarea comanda  pe care o fac pe Romwe, ma bate gandul sa aleg primele 2 modele. Pana atunci mai e, daca nu apare altceva mai interesant probabil o sa le cumpar. Voua ce va place mai mult?  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu