Produse terminate, 24

Prima serie de produse terminate din acest an este cam saracacioasa, am folosit intentionat mai multe mostre si testere  sa mai scap de ele pentru ca am un sertar plin.
E deja obisnuinta din partea mea sa va arat produsele terminate cu intarziere, asa ca hai la treaba sa va povestesc ce am mai terminat eu in Ianuarie.
1) Marea mea descoperire a fost untul de corp cu capsuni de la Body Shop. Are o consistenta mai light si mai cremoasa decat ce sunt eu obisnuita la un unt de corp, dar imi place maxim. Pare mai mult o crema decat unt, dar efectul de piele catifelata dureaza mai mult in comparatie cu o crema. Eu am terminat aceasta cutiuta din doua aplicari pe tot corpul. Acum imi dau seama ca puteam folosi mai putin produs, dar m-am lafait , am avut mana generoasa si am insistat mai mult pe anumite zone. Nu are un parfum puternic, care sa te izbeasca de cum dai capacul la o parte, dar se simte pe piele cateva ore bune dupa aplicare.
2) Crema de fata Elmiplant din gama Skinnergy Refresh it! pentru ten normal, cu review aici
3) Mostra crema de corp pentru piele uscata So pampered! Se intinde mai greu si are un miros mai dulceag decat cea din gama pentru piele normala.  Mi-a placut mai mult So alive!
4) Mostre crema de maini cu masline de la Ziaja. Un miros super placut, dar lasa mainile lipicioase. 
5) Mostra LiftActiv Serum de la Vichy pentru contur ochi. Am lacrimat putin de la el si m-a cam deranjat mirosul. Am si varianta mare a acestui produs, dar astept sa mai termin din cremutele incepute. 
6) Mostre crema antirid Isoliss de la Uriage. Se presupune ca previne si intarzie aparitia ridurilor. Eu am observat o inbunatatire vizibila in sensul ca tenul meu era mai odihnit si mai luminat in fiecare dimineata, chiar daca eu simteam ca mor de somn. Are un miros floral care ma streseaza maxim, altfel as fi cumparat cu placere acest produs. 
7) Mostra crema Isofill de la Uriage se adreseaza tenului uscat, reface structura pielii si corecteaza ridurile. Un tubulet de acest gen imi ajunge pret de o saptamana, timp in care am vazut doar un ten curat si luminat. Si cum eu nu am riduri vizibile nu ma pot pronunta daca functioneaza sau nu. 
8) Mostra crema contur ochi Isofill de la Uriage, despre care v-am mai povestit aici, tot intr-un articol cu produse terminate.
9) Sapun lichid Palmolive, una din aromele mele preferate cu orhidee salbatica.
10) Deodorant Soul de la Flormar: se presupune ca ne protejeaza impotriva mirosului de transpiratie datorita formulei sale speciale, care nu contine Triclosan si talc. Eu oricum nu mai am probleme cu transpiratia de cand folosesc Odaban si Perspirex, folosesc deodorante doar pentru parfum. Acesta imi place pentru ca are o aroma dulce, de crin alb si mandarin. La inceput este foarte puternic, dar treptat ma obisnuiesc cu el si oricum se duce pe parcursul zilei. Nu protejeaza impotriva transpiratiei, ci doar a mirosului neplacut. Adica o sa transpirati in continuare, doar ca nu mai simtiti mirosul acela neplacut. 
11) Pasta de dinti Colgate: acest tub micut a fost plimbat in diverse locatii, iar la un moment dat am zis ca e momentul sa il folosesc zilnic pentru ca nu mai tin minte cand l-am deschis prima data, asa ca l-am scos din portfardul de vacanta si l-am dus in baie. 
12) Fard negru, atat de vechi incat nu mai descifrez ce marca este.
13) Fard duo Oriflame, din gama Vision Sense sau ceva de genul, tot la fel de vechi ca si primul . Culori placute, dar nefolosite de ani de zile. A scapat la curatenia anterioara pentru ca mi-au placut culorile desi stiam ca nu o sa il mai folosesc vreodata :))) 
14) Diverse aplicatoare de fard de prin palete. Folosite acum o mie de ani la incercarea nuantelor pentru ca fardul il aplic cu pensula, nu cu buretele. Le-am pastrat pentru ca faceau parte din paleta, dar intr-o dimineata m-am enervat cand ma machiam si mi-a picat unul pe covor lasand o pata de toata frumusetea; asa ca am luat toate paletele la rand si am eliminat prostiile astea de aplicatoare. 
15)  Somptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara si Lash Primer Plus de la Estee Lauder , review aici. Am incetat sa il mai folosesc dupa ce am simtit de cateva ori ca ma ustura ochii, aproximativ la o ora dupa ce ma machiam dimineata. Lacrimam din senin, iar dupa ce ma stergeam la ochi cu un servetel imi trecea.  Am folosit zilnic aceleasi produse si dupa ce am schimbat rimelul nu am mai avut probleme. Avea mai mult de 4 luni de zile de cand a fost deschis si probabil asta a fost problema. In acelasi timp ma gandesc ca fardurile le am de mai multa vreme si totusi inca le folosesc. Se stie insa ca fardurile au un termen mai mare de valabilitate decat rimelurile. 
16) Dischete demachiante Cleanic, ieftine, placute la atingere, nu se desira, nu zgarie fata, perfecte. 
17) Servetele umede Cora: format mic, imi trebuie doua bucati cand ma spal pe maini ca sa le simt curate, se usuca cam repede in ambalaj si le-am folosit  mai mult sa imi sterg incaltamintea. Un plus e ca imi place aroma, care nu seamana deloc cu pepenele galben de pe eticheta :))) 
18) Betisoare cu cap de bumbac, sau betisoare corectoare, cred ca sunt marca Carfour sau oricum ceva ieftin luat din acest supermarket. Nu aveau marca mea preferata, asa ca am ales dupa pret. 
19) Vitamine si multiminerale de la Alevia. Cum ma opresc din luat vitamine, cum ma ia ameteala. Stiu si cauza. Nu mananc legume, nu beau lapte, nu-mi place branza si lista poate continua.
20) Lentile de contact Bausch & Lomb, lentile cu dioptrii, de vedere, nu pentru schimbarea culorii ochilor. 

Aceasta a fost prada mea pe luna Ianuarie. Un inceput de an bunicel, zic eu. O sa merg in continuare preponderent pe mostre si incerc sa ma limitez in a mai cumpara produse, mai ales ca am tot cumparat ce imi trebuia si am mai si primit cadou. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu