Contrast Lace Knit Romwe Sweater

Prima data cand am vazut aceasta bluza pe site la Romwe nu m-a atras prea tare, dar la sugestia sorelei mele l-am comandat. Acum trebuie sa recunosc ca a avut dreptate: imi sta bine cu el si chiar a inceput sa imi placa :))
E interesanta combinatia dintre bumbac si dantela, dintre gri si alb. 
Spre deosebire de multe bluze de la Romwe care sunt universalae acesta este pe marimi si eu am ales M. Se potriveste la fix. 
Materialul bluzei nu este transparent, dar se vede putin de tot culoarea sutienului prin el sau poate e de la flashul aparatului, nu stiu, ar fi trebuit sa port ceva alb sau bej. Bine de stiut pt viitor. 
Initial a fost 40 de dolari, iar acum o gasiti la reducere la doar 19 dolarei. Nu as fi platit pretul intreg, dar cu reducere e mai mult decat acceptabil. Pentru mai multe detalii despre acest produs puteti intra pe acest link

Inainte sa primesc comanda ma gandeam ca daca nu imi place dantela o pot da jos, dar nu se poate pentru ca ramane destul de scurta bluza. Daca nu va deranjeaza sa va expuneti buricul atunci banuiesc ca nu va impiedica nimic sa o dati jos, dar acum chiar imi place cum se vede dantela. Eu sunt multumita de acest produs!  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu