Apa micelara pentru demachiere Provegol de la SVR

Primul produs cosmetic cumparat in acest an a fost apa micelara pentru demachiere Provegol de la SVR. Am vrut ceva special pentru zona ochilor ca sa nu mai consum atat de multa apa micelara Sensibio H2O  pentru ca e totusi destul de scumpa, dar nu vreau sa renunt la ea pentru ca imi face bine la ten. Ca sa va faceti o idee mai buna eu consum o sticla de apa micelara Sensibio de 250 ml intr-o luna si jumatate, folosita zilnic de 2 ori pe zi. Destul de mult in comparatie cu ce am citit pe net la alte fete. Asa ca am intrat pe site-ul farmaciei Tei, pentru ca are cele mai convenabile preturi de pe piata din ce mi-am dat eu seama si am inceput sa caut. Nu stiu prea multe despre aceasta marca SVR, dar am mai vazut pe facebook diverse produse de ale lor, ba am primit si o spuma de curatare a fetei la un eveniment si m-am hotarat repede sa cumpar apa micelara pentru demachierea Provegol SVR. Am citit ca este destinata pentru machiajul waterproof al ochilor si al buzelor, adica fix ce imi trebuie mie si gata am dat comanda. 40 de lei pentru 500 ml. Convenabil, avand in vedere ca la alte farmacii costa peste 55 de lei. 
Imi place mult ambalajul cu pompa de dozare. Super util. Nu mai iau produsul in mana, nu il intorc cu capul in jos, nu strang de el, nu se iroseste produs, apas si gata.
La capitolul curatare, nu sunt prea multumita. Alte demachiante, clasice, pe baza de ulei sau ape micelare dizolva mai mult machiajul la simpla atingere. Pentru exemplificare am pus pe mana un ruj, un rimel, un eyeliner, fond de ten si un fard mov si am lasat discheta imbibata in produs 20 de secunde pe mana. Dupa cum se vede nu s-a luat cine stie ce. Trecem la faza a doua a procesului de demachiere. Dupa ce s-a inmuiat putin machiajul, aplicam si ceva presiune pe discheta demachianta.
Si nici acum nu am scapat complet. Trebuie insistat, frecat mai bine spus. Iar pentru zona ochilor nu imi convine acest lucru. Vreau ceva care sa actioneze delicat si care sa nu inroseasca zona. Nu stiu daca se vede prea bine pe mana ca m-am inrosit. Dar va dati seama ca in zona ochilor se vede mai clar pentru ca e o zona mai sensibila. 
Nu este un produs rau, dar nici bun pentru mine. Iar comparativ cu Sensibio H2O sau cu demachiantul bifazic de la Flormar e chiar slabut. Dupa mai multe dischete demachiante dispare orice urma de murdarie, dar cu efort, cu frecat Si inca un aspect negativ: ma ustura ochii de la el. Nu tot timpul, dar in procent de 80%. Senzatie dispare repede si nu e la fel de dureroasa ca in cazul altor demachiante, dar nu imi prieste. Nu stiu de ce uneori ma ustura, nu contine alcool, alteori nu am probleme cu el pentru ca folosesc zilnic aceleasi produse cosmetice, aceleasi farduri. 
Nu miroase foarte puternic, dr nu pot sa spun ca ma atrage parfumul. Il tolerez. 
Se gaseste si in varianta de 200 ml, dar in sticla fara pompita. Daca va doriti sa incercati aces produs eu va recomand sa cumparati varianta mica, nu direct sticla mare cum am facut eu. Pentru ca va pot spune cu siguranta ca eu nu voi mai recumpara acest produs.  



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu