Targul de Craciun #Dichisar

Daca esti in pana de idei si nu stii ce cadouri sa cumperi prietenilor/familiei sau cauti un cadou original, hand made, ba chiar si unicat, te invit in acest weekend la targul de Craciun #Dichisar, in data de 12 - 13 Decembrie la mansarda Impact Hub din Centrul Bucurestiului ( str. Halelor nr. 5, langa Starbucks Unirea ), intre orele 9-20, cu intrarea libera.
Mai multe informatii despre eveniment gasiti pe pagina dedicata acestui targ pe facebook, aici.  

Pe langa cadouri, va puteti rasfata cu bunatati de iarna si cafea, puteti incerca o schimbare de look la coltul de impletituri sau cel de nail art, va puteti relaxa cu un masaj la umeri sau iesi din tipar cu un tatuaj cu henna. 

Toate produsele pe care le veti gasi sunt lucrate manual de creatori romani tineri si talentati, in total 60 la numar. 




De pe pagina evenimentului mie mi-au captat interesul cateva bijuterii de la ByArt by Gabriela Dimai,
un medalion pictat manual de Gaghitte
si gulerele pufoase de la Etno Ware.
Este primul targ de Craciun la care merg anul acesta si deja simt ca nu mai am rabdare! Recunosc ca pana acum am rasfoit paginile evenimentului cu MINE si pentru Mine in minte, dar la fata locului sigur o sa ma apuce inspiratia si in alegerea cadourilor pentru prieteni. 
Este pacat sa nu mergi la acest targ daca ramai in weekend in Bucuresti, mai ales ca e in inima orasului, toate drumurile duc la Piata Unirii sau cel putin asa am eu impresia :)



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu