Lip Pen Melkior, 12901 Mystic

Daca sunteti in cautarea unui ruj cremos cu o aplicare super usoara, fara sa fie nevoie de o pensula de buze, atunci rujul tip creion de la Melkior este raspunsul. Rujul creion de la Melkior este disponibil in 4 nuante: Illusion, Mystic, Charismatic si Movie Star. Eu am nuanta numarul 12901: Mystic.
Pe cutie apare o bulina roz, nu stiu ce inseamna, dar in mod clar nu este nuanta rujului. Mie imi pare a fi o nuanta de maro nude, dar dupa ce am cautat poze pe net am observat ca la anumite fete chiar se vede rozaliu pe buze. Ciudat, la mine e maro toata ziua, indiferent de lumina.



Nu este una din nuantele mele preferate, dar ma prinde
Are o formula cremoasa, foarte pigmentata si confera stralucire datorita perlelor din compozitie. Rezista pe buze cam 4-5 ore. Este usor de folosit si usor de purtat in geanta pentru ca este creion tip retractabil si nu din acela care necesita ascutire. 
Il gasiti in magazinele Melkior sau online aici, la un pret de 36 de lei, cu livrare gratuita. Iar daca aveti noroc poate il prindeti la promotie 1+1 gratis. Stiu ca au avut mai demult aceasta optiune, iar cei de la Melkior au mai tot timpul super promotii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu