Cable Knit Fuzzy Coffee Romwe Sweater

Azi vreau sa va arat a doua bluza din comanda Romwe despre care v-am spus zilele trecute. Daca nu stiti despre ce vorbesc, aici gasiti mai multe detalii despre prima (bluza). 
Mie nu imi place cafeaua, dar recunosc ca acest Cable Knit Fuzzy Coffee Sweater mi-a atras atentia de cum l-am vazut. Din poza de pe site aveam impresia ca e putin mai lunga si ca o sa o pot purta pe post de rochita cu colanti, dar nici o sansa. Oricum imi place, arata bine cu blugi, e calduros si are un model interesant pe laterale.
Fata de bluza alba, acesta sta mai lejer pe mine, nu este asa de fix, e o idee mai larg, dar nu este mare. Este disponibil intr-o singura marime, care se potriveste la noi pentru un M/40. Dar cred ca ar fi bun si pentru cineva mai plinut decat mine, este elastic.  
In acest moment, aceasta bluza este la reducere pe Romwe de la 33 la 18 dolari, asa ca daca va grabiti il puteti achizitiona la un pret acceptabil. Pe site puteti vedea inca 2 culori disponibile, dar eu am preferat acest maroniu pentru ca nu am nimic de imbracat in aceasta nuanta.  


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu