Produse de par Seward Mediter Hydra

Acum o luna sau doua  am auzit prima data despre produsele de par de la Seward Mediter pe blogul Elenei. Este vorba de un brand italian de produse profesionale pentru ingrijirea parului aduse in Romania de Mondo Kosmetik. Eu am primit pentru testare un mini set din gama Hydra: sampon, masca si fluid.

Samponul hidratant Hydra miroase demential. Daca imi spal parul seara, il simt parfumat cam pana la pranz ziua urmatoare. Samponul nu face multa spuma, dar curata delicat, fara sa agreseze scalpul. Tubul de 75 de ml mi-a ajuns fix pentru 3 saptamani, in conditiile in care fac baie pe cap de 2 ori pe saptamana si la fiecare spalare imi samponez parul de doua ori. 
Masca hidratanta Hydra se aplica pe parul umed curat si se lasa sa actioneze 5-10 minute. Eu o aplic de la jumatatea firului de par in jos si o las maxim 5 minute pentru ca am parul destul de matasos si nu imi place sa il simt si mai fin dupa. Se foloseste mai ales pentru tratamentul parului foarte deteriorat, colorat/tratat. Masca reda aspectul matasos si stralucire parului colorat. Se presupune ca are si efect antistatic, dar eu nu am observat acest lucru: tot mi se electrizeaza parul. De obicei nu imi place sa folosesc balsam sau masti de par pentru ca imi lasa parul fara volum pur si imi "omoara" buclele, insa de la aceasta masca nu am avut probleme nici cu volumul nici cu disparitia buclelor.
Fluidul hidratant Hydra se aplica zilnic pe par pentru protejarea culorii parului vopsit, redarea stralucirii si hidratarea acestuia. Este un balsam bifazic recomandat persoanelor cu par subtire si vopsit. Miroase super, a portocale rosii si se foloseste de obicei inaintea coafarii. 
Am observat o imbunatatire vizibila a parului meu: nu se mai rupe la pieptanat, nu mai este uscat si culoarea dupa vopsire rezista mai mult timp, nu se spalaceste. Am un par frumos si stralucitor. 

Acest set de 3 produse in varianta de 75 de ml ( pe care o am si eu) costa 29 de lei si poate fi comandata online de pe pagina de facebook Mondo Kosmetik. Pentru pretul produselor in varianta mare le puteti da un mesaj. 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu