Cumparaturi de la Hello Free Z One Discount, 3

Ieri am trecut prin dreptul magazinului Hello Free Z One Discount ( Sos. Pantelimon nr. 255 ) si mi-am amintit ca am in draft un articol cu ultimele mele cumparaturi de aici de care uitasem complet:
Ca de obicei am mers aici expres pentru samponul uscat Batiste. De aceasta data am ales pentru mine varianta pentru par blond si am mai luat vreo 5 tuburi de Batiste XXL Volume pentru colegele mele. Am gasit intr-un final si crema de corp cu aroma de ciocolata de la Vasseline pe care tot vroiam sa o incerc de ceva vreme. Am mai pus in cos un tub de vaselina cosmetica pentru ca nu am folosit niciodata, dar am tot citit despre ea. Cand am ajuns la casa am vazut samponul uscat de la Pantene si logic ca l-am luat. Ce face curiozitatea din om! Am mai incercat si ceva dulciuri, dar nu a mai ramas nici ambalajul din ele pana sa ajung la birou :)) 

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu