Haine fericite cu SteamCare

Ce au in comun hainele cu paiete, dantela, cele impletite din lana sau combinatiile dintre acestea trei? Din instinct as spune ca se spala de mana, apoi ca sunt aproape imposibil de calcat! In gluma as zice ca au o eticheta de genul acesta
dar de fapt raspunsul meu "pe bune" este spalare si calcare cu abur! Din punctul meu de vedere curatatul hainelor cu abur este ultima inovatie in domeniu. Combinatia dintre aer cald si apa, adica aburul, revitalizeaza si reimprospateaza hainele "delicate" rapid si eficient, fara substante chimice si fara sa le sifoneze prea tare! Mai putine cute inseamna mai putin timp de calcat, iar daca folosesti un sistem de calcat cu abur chiar ca scapi de grijile domestice. 
In plus aburul este cea mai sigura metoda de a scoate cutele de pe tesaturi. Talpa fierului de calcat nu trebuie niciodata sa atinga lana, catifeaua, matasea, paietele sau dantela. Poate sa arda materialul, sa lase urme si sa topeasca paietele si margelele. 
Un exemplu de astfel de sistem de spalare cu abur este incorporat si in functiile masinii de spalat Electrolux, modelul EWF1487HDW2.  Sistemul profesional cu abur incorporat în maşinile Electrolux SteamCare netezeste şi împrospătează hainele, lăsându-le moi şi plăcut mirositoare, iar certificarea WoolmarkBlue garantează cel mai delicat tratament inclusiv pentru articolele din lană cu recomandare de spălare manuală.

Mai toate hainele mele au nevoie de atentie speciala, dar azi am ales pentru exemplificare 2 tinute :
  •  o bluza din fir de lana cu insertii de bumbac si nasturi cu o pereche de blugi verde din velur. 
  • un tricou din matase cu paiete, un sacou din bumbac cu o pereche de blugi.  
Pentru siguranta lor si a buzunarului meu,   eu intorc mereu hainele pe dos  si aleg programe de spalat pentru fiecare in parte, in functie de material si cantitate. Nu uit de viteza de rotatie sau ciclul de uscare. Daca nu vreau sa le ususc complet in masina de spalat, le pun la uscat pe umerase din lemn sau direct pe o suprafata plana pentru a evita largirea si deformarea acestora.




   
Daca hainele mele se mentin in forma atunci eu sunt fericita si asta se simte si se vede. 





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu