Not for me

Nu imi plac toate produsele pe care le cumpar sau pe care le primesc. Asta nu inseamna ca nu sunt bune sau ca nu au efect, doar ca din anumite motive prefer sa nu le folosesc. Din pacate asa a fost si cazul acestor 4 produse:

1) Sampon Biosilk, varianta Silk Theraphy: este un sampon pentru toate tipurile de par, inclusiv pentru cel uscat. Este un sampon profesional, care se gaseste doar in farmaciile Sensiblu. Eu am 2 probleme cu acest produs: parfumul, nu imi place deloc si faptul ca imi pleosteste buclele. Lasa un par super voluminos, din acest punct de vedere nu am ce sa ii reprosez. Dar de la un par ondulat sa ajung la par drept nu ma incanta deloc. Probabil pentru cine are parul drept sau il vrea drep, este perfect. Eu zic pas. 

2) Gel de dus Bingo Berries de la B.U. sau varianta cu rodie:  in primul rand am aceeasi problema ca si cu samponul: nu imi place mirosul. Si daca nu imi place cum miroase inseamna ca nu am nici o placere sa il folosesc. L-am incercat totusi o singura data si imi mentin parerea. E un gel fresh, racoritor, nu face multa spuma, nu usuca pielea, dar nici nu simt ca hidrateaza. Am prea multe geluri de dus care imi plac, ca sa ma poticnesc la acesta. 

3) Intensificator de gene Revita.EPS: se presupune ca ajuta la regenerarea genelor: la indesirea acestora si cresterea in lungime. Habar nu am daca acest produs ajuta sau nu pentru ca l-am folosit doar o saptamana. Se aplica pe pleoapa, deasupra genelor ( ca si cum as folosi eyeliner sau tus de ochi). Nu pot sa il folosesc pentru ca pur si simplu ma arde pielea de la el. Prima data am zis ca poate am eu pielea iritata pentru ca am avut un machiaj de seara si am apasat mai tare la demachiere. Dar problema s-a repetat si dimineata. Deci a picat aceasta ipostaza. Am schimbat demachiantul pentru ca m-am gandit ca poate au o reactie intre ele. Dar apoi m-am spalat pe fata doar cu apa si am aplicat produsul. Aceeasi poveste. Am facut pauza 2 zile. Din nou aceeasi problema. Ma arde pielea cand il aplic, se inroseste si cam in 5 minute imi trece.  Poate sunt eu alergica la acest produs, nu stiu. In prospect scrie ca nu se intampla nimic daca iti intra in ochi acest produs. Deci daca e sigur si cand iti intra in ochi, de ce ma ustura pe mine pielea de la el? Nu stiu, nu ma mai intereseaza. L-am aruncat direct in punguta cu produse consumate pentru luna Octombrie :)) Am citit mai multe pareri despre Revita.EPS pe net si nimeni nu a avut aceasta problema, ba chiar au avut rezultate notabile, asa ca daca aveti nevoie de un produs pentru regenerarea genelor puteti sa il incercati. Si poate o sa aveti mai mult noroc decat mine.

4) Bois du Rose de la Estee Lauder. Primul meu ruj de la Estee Lauder si nu mi se potriveste nuanta :( La prima vedere pare maro, incercat pe mana este nude-rosaliu, iar cand il pun pe buze se transforma iar in maro. Pe net e descris ca un ruj roz, rose. Depinde mult si de culoarea buzelor si a tenului. Si tocmai la mine e maro! Eu care am buzele roz si tenul alb. Nu e drept :))

Mama poarta nuante de ruj maro, poate i se potriveste ei. Samponul si gelul de dus tot la ea ajung. Voi ce faceti cu produsele care nu va plac/nu vi se potrivesc? 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu