Romwe Short Sleeve Vintage Blue And White Print Pattern Dress

Acum ceva vreme m-a atras o salapeta alba cu un super imprimeu, dar am simtit ca nu e stilul meu si totusi mi-a ramas in cap. Asa ca atunci cand am vazut o rochie cu acelasi model imprimat mi-am comandat-o imediat!

Rochia este identica cu cea de pe site-ul Romwe. Eu am ales marimea XL si este putin larguta. Chiar daca aceasta rochie nu este tipul mulat pe corp, imi dau seama ca L ar fi fost marimea ideala si cred ca as fi intrat si in M pentru ca materialul este foarte elastic. 
Materialul este putin transparent, nu se vede pielea, dar se vad urmele lenjeriei intime, dar  acesta problema se rezolva usor cu lenjerie  tip fara cusaturi. 
Ar fi trebuit sa port niste tocuri la asa rochita, dar mi-am pus in cap sa port macar o data fiecare pereche de incaltaminte de vara pe care o am, iar cand am facut pozele am avut chef sa port acesti balerini din dantela de care uitasem complet.
Am incercat sa port o curelusa subtire, neagra in talie, dar am de gand sa imi cumpar una albastra, daca reusesc sa gasesc exact aceasta nuanta de albastru din imprimeu. 
Eu am dat 33 de dolari pe aceasta rochie, dar in acest moment este la reducere (  intra aici ) si costa doar 16,5. De unde era sa stiu eu ca o sa fie la reducere acum?! Parca imi e ciuda putin, dar pe total sunt multumita. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu