Produse terminate, 18

Dupa inca o luna de vara ma pot lauda cu un bronz auriu si un morman de "gunoaie", pardon, ambalaje goale.
Cam asa arata insirate produsele terminate in luna Iulie. Ca de obicei cele mai multe ambalaje sunt de la sapun :))) 
1) Sapun antibacterian de la Milmil: miroase oribil, a dezinfectant, dar l-am combinat cu alte arome si a fost cat de cat acceptabil. 
2) Sapun Palmolive hygiene plus: sapun gel, rosu portocaliu, miroase placut, nu usuca mainile, dar nu simt ca hidrateaza pielea. 
3) Sapun Fa NutriSkin Acai Berry: sapun crema, miros dulce, lasa pielea catifelata.
4) Rezerva sapun clasic Dove
5) Balsam de par Perfect Mousse din cutia de vopsea: l-am folosit pe picioare, inainte de a folosi lama de ras pentru a inmuia firele de par. 
6) Gel pentru igiena intim de la Favisan cu echinaceea: miroase oribil, e innecacios, dar in rest nu am avut probleme cu el, 
7) Spray cu apa termala Evian, pentru fata si corp. Mie imi place sa il folosesc pe picioare, la drum lung cand sunt in masina/autocar. Ma relaxeaza instant, scap de senzatia de picioare grele si ma racoreste. Se gaseste in farmacii si supermarketuri. 
8) Spray cu apa termala Vichy. Il folosesc la plaja pentru a ma racori cand nu am pofta sa intru in apa. Acest recipient este aproape plin pentru ca i s-a stricat pompita de dozare si nu am reusit sa o repar. Este mai usor de luat in geanta decat primul, dar s-a stricat in prima zi de utilizare, asa ca nu cred ca mai risc sa il cumpar.  Am mai avut acest spray si nu am avut probleme cu el, dar acum m-am suparat pentru ca m-a lasat la greu, exact in ziua cand eram la plaja.
 9) Gel anticelulitic Pellamar, despre care am scris mai multe aici.  
10) Crema de corp Oriflame, o sa scriu mai multe in curand pentru ca mai am un borcanas desfacut. 
11) Gel racoritor hidratant pentru ten mixt de la Naturissimo cu factor de protectie SPF15. Este un gel light, de la care nu ar mai fi trebuit sa transpir pe fata, dar care nu a facut fata. Cand are efect, cand nu. Sau mai degraba depinde de corpul meu, cand transpir pe fata, cand nu. Nu stiu ce sa zic. L-am folosit inate sa aplic bb cream sau fond de ten. 
12) Oja Flormar, nuanta 444, pe care o puteti vedea aici
13) Betisoare cosmetice So Soft, marca proprie Kaufland. Le folosesc pentru a retusa machiajul. Au capul subtire si sterg usor urmele de rimel daca "depasesc" conturul genelor cu el, dar nu imi plac cum arata, imi pare ca sunt facute dintr-un plastic ieftin. Prefer alte marci de betisoare cosmetice.
14) Max Factor X Masterpiece Glamour Exxtensions 3 in 1 Volumising Mascara, review aici
15) Solutie multifunctionala Renu pentru curatarea si intretinerea lentilelor de contact, suport de lentile si clasica lentila de contact pe care o schimb lunar.
16) Vitamina A, pe care o folosesc la anumite masti pentru fata, corp, par, unghii.
17) Hyabach, solutie oftalmologica pentru umezirea ochilor. 

Daca mai aveam rabdare cateva zile mai apareau pe lista cateva cremute pentru fata, dar trebuie sa am ceva de scris si in august, nu? Voi ce produse ati mai terminat?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu