Flormar Sorbet S02

Inainte sa plec in vacanta mi-a fost greu sa aleg ce nuanta de oja sa port pe unghii. Am fost si suparata pentru ca aveam unghiile scurte( si inca le am scurte) si toata lumea in jurul meu are unghii cu gel. A fost cat pe ce sa cad tentatiei sa imi pun unghii false, dar m-am abtinut. Oricum mai mult de o saptamana nu stau cu ele si mai dau si o gramada de bani pe ele. In fine, am ales o culoare tare, care sa defineasca cat de cat unghiile mele super mega scurte.
Am folosit nuanta S02 din gama Sorbet de la Flormar.
Prima persoana care mi-a complimentat alegerea a fost o fetita de 3 anisori pe care am cunoscut-o in tren in drum spre Constanta. Nu a nimerit culoarea, mi-a spus ce unghii rosii frumoase am, dar macar le-a remarcat, ceva i-a starnit interesul de a intrat in vorba cu mine. BTW am avut noroc sa stau pe 2 scaune in tren in conditiile in care am platit doar unul :))
Pe unghiile de la picioare oja rezista si acum, la mai bine de 10 zile de la aplicare, dar pe unghiile de la maini oja nu rezista intacta nici macar 2 zile: sare de pe varfuri si isi pierde din luciu si intensitate. Si nu are nici o legatura cu faptul ca am fost la mare, am folosit oja si in trecut si am avut aceleasi probleme cu ea. La 2-3 zile reaplicam oja pe varfuri. 
Acest verde satinat, sidefat se sterge usor de pe unghii, dar lasa mici pete verzui pe unghii daca nu folositi o baza. Se usuca relativ repede, dara re avantajul ca se poate aplica eerfect dintr-un singur strat.
Daca va place culoarea si nu va deranjeaza faptul ca trebuie sa retusati unghiile la 2-3 zile, pentru 10 lei eu cred ca merita cumparata aceasta oja. Desi sunt prima care recunoaste ca am momente cand imi vine sa o arunc pe fereastra cand nu am chef sa imi fac unghiile si se strica asa de repede :))) 


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu