Bijuterii din argint de la Glamulet

Imi plac foarte mult accesoriile: am cutii de bijuterii, cosulete de plastic si diverse cutii din metal pline ochi cu cercei, inele, bratari, coliere si lanturi. Daca vreau sa marchez un eveniment in viata mea imi cumpar ceva frumos. Daca sunt suparata imi cumpar "ceva de pus de mine". Problema mea este ca nu le port. In place doar sa le am, sa le vad, sa le admir, sa stiu ca sunt ale mele! Sunt bolnava, stiu. Saptamana trecuta am primit un pachet de la Glamulet.
M-a abordat o tipa din echipa lor, m-au intrebat daca imi doresc sa colaborez cu ei, am zis da si mi-au dat 3 variante de cadou. 
Recunosc ca mi-as fi dorit o bratara sau un inel, in schimb am avut un lant si un pandativ la alegere. Toate erau in forma de cheita, dar diferea forma si culoarea.
Din roz, albastru si alb simplu,. eu am mers pe roz.  Din pozele de pe site aveam impresia ca o sa fie pietricele roz pe pandativ.
 In realitate conturul pietricelelor este aramiu ce creeaza impresia de roz in fotografii.
Am primit coletul in aproximativ 2 saptamani de cand am dat "comanda". A venit ambalat foarte bine, intr-o cutie de carton, iar in interior cutia de bijuterii, imitatie din piele alba, invelita in folie antisoc, chiar daca nu avea ce sa se sparga. 
In interiorul coletului am mai gasit un servetel care seamana la material cu servetele cu care imi stergeam ochelarii pe vremuri. De cand l-am primit il port mereu dupa mine in geanta pentru a imi sterge ochelarii de soare :) E foarte util si usor de tinut in geanta, pentru ca are un suport de carton cu inchizatoare tip plic. 
Nu stiu cat de des o sa port acest lant, dar macar sunt multumita ca il am.
Lantul este foarte lung, aproximativ 30 de cm, dar mie imi place sa il port la baza gatului. 
Merge asortat la orice tinuta, si pe strada si la plaja :)
Este din argint 925, are si inscriptie pe lant si pe pandativ, iar ulterior am gasit in cutie certificat de garantie. I-am facut si testul necredinciosului: am scris cu el pe perete si a lasat urme negre. Deci e pe bune, chiar e din argint.
Nu stiu cat de mult il voi purta, dar macar a trecut cu bine botezul si am deja pe lista cateva pandative pe care mi le doresc:
Inimioarele le puteti vedea aici
Setul de cheite, aici
Si setul Love, aici

Daca va tenteaza ceva de pe site, puteti beneficia de o reducere de 15% daca folositi codul promotional Mira15

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu